|
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| 七月十七日。新band成立:P |
分類: 希望。 |
琴晚又失眠=_='五點幾睏,個天慢慢光~_~
六點都未睏得著=)個天都幾光下=口='
睏到兩點幾∼祺祺打比我:O
問我「係咪夾band咖!」 (多謝肥冰啊sosad
之後起身刷牙洗臉食野。
三點到上祺祺屋企~
之後去上水:)
一百五十蚊八堂:),返足八堂有五十蚊收返^_^
我覺得幾好啊xdd
交完錢 , 填完表。就去開始!
真係feel到band feel~~~~
間房真係…雖然唔可以話好大!但係啲樂器齊哂:)
一開始就自我介紹=_='
我「我叫XX,我玩琴」
佢「實際上係黎做咩咖?」
我「實際上係黎玩琴」= ='哈哈~~~ (祺祺講先
之後就開始喇!!!兩個鐘~~~正:)
一齊開始果陣真係feel到!好正!!!!
囧,我地仲未搵到玩咩歌添!(要快歌
因為我地都想有挑戰性:D
聽日就返工了:)
發覺終於有一丁點希望∼希望呢種感覺可以一直一直下去。
Hope you'll happy everyday

|
| 發表時間:2009-07-18 02:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 419 | »
|