|
|
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 七月十四。 |
分類: 唉。 |
話說呢排晚晚都好晚先睏=_='
無計喇 , 反正早睏都係失眠~~~~呼
唉~~~太多東西想了~~~~all is bad thing=[
今朝收到麥當勞既email , 叫我十五號帶啲野去-__-'
囧~~~~我諗今次應該請我:)
今日呢 , 就兩點幾起身=_=' (因為要影印野
三點幾就出去 , 去申請人生第一個銀行戶口:)
點知= =',,,又要返屋企.帶阿媽去~~~
要確認地址~~~~唉= ='咁煩咖:(
之後去影印= ='張身份證…嗚哇sosad~
搵窿捐lu~~~~
唉= ='講左個大話添~~~
同佢講左話我因為成績差所以唔讀書去做野 (因為麥當勞唔請暑期工= = , 所以唔講大話唔得
但係佢又要我去interview帶成績表= ='
希望佢見到我啲成績,,,,,,= =' (我拎2B成績表去算!!!!!:(
但係都唔知得唔得 , 要再講大話 唉~~~~~
好辛苦:((((
這年真係人生中最傷痛辛苦的一年:(

|
| 發表時間:2009-07-15 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 419 | »
|