我好撚多野講 , 好撚多嗲 ! Yes , 我認。得?
但我咁多嗲 , 咁多野講都唔夠你講囉 , 咁你又係咩啊 ?
可能你又話 , 多嗲一定夠人講 ? Ok !
我又認 , 我多嗲得黎又廢 , 得未啊 ?
我認撚晒 !!!!!!
打係度純粹只係想發洩下 , 你唔鐘意睇可以走 , 唔係打比你睇囉。
打返比我日後既自己睇 !!!!!
「秘密」還是埋藏在自己心中比較好 !
因世人根本沒有守口如瓶這回事 !
如他們有守口如瓶這事 , 根本不伯把自己的秘密告訴別人吧 ?
可能世人太容易相信世人了 ,。
還是找一隻不會說人話的小動物 , 說秘密比較好吧。
呼~~~~發洩完 !!!!!!!!
最後 , 你話我柒 , 話我樣衰 , 話我kai , 話我戇鳩 , 話我蠢 , 話我閪 , 話我乜撚野都好!!!!!
我就係唔想聽到人地話我果兩個字。我認我係有!!! 點啊? 我出生卑微!!!!!
唔及你好~!!!!!太子爺!!!!!!萬人迷!!!!!!
比個獎你好冇 ?你鐘意講咪講囉!!!!
Never mind!~~Whatever you like~

|