ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


十月十九日。 分類: 唉。

 

 

 

 

 

星期一,每個星期一都幾開心咖,因為有得返學=_='

今朝好早起身xddd 話說尋晚已經諗定今朝去食早餐:p

 

咁就約左康仔喇:) 估唔到康仔起到身喎.xdd

去左昌運茶餐廳食。-_-'

唔知點解早餐好鬼鍾意食通粉-,-'咁就叫左腿蛋通食~_~'幾好食的:p

食完返學校坐喇。

 

早會︰屌=  ='你係咪咁仆街啊羅仲光,咁都收我電話= ='。個個阿sir都當睇唔到咖喇= ='你就…唉,搞到…

 

物理︰因為無派功課簿既關係-_-'原本今日要交的功課改為明天改:d

 

小息︰無野做﹖

 

中文︰頹了-_-'「你真的把我看高了」實際上真係將我睇高左囉佢。算喇。

 

小息︰比梁智茵叫左去同佢講講講= ='

 

組合科學︰=_='今堂好似玩得太多了。Orz…死紫豪= =

 

Lunch ︰ 又係麥當勞= ='Orz。之後就返去英詩﹖= ='

 

英文︰= ='好糗的說。伸懶腰唔夠一秒= =',Missssss「後面果個邊個黎咖,伸懶腰伸到90度角向後」即刻全村人望晒過黎囉sosad~

 

通識︰=_='終於感受到平時D班係點上班了~_~'囧

 

放學︰入禮拜做唔知咩咩喇。唉…真係唔識囉sosad。啲英文真係好深好深=[。可能因為我自己渣jaT_T

 

放左之後陪少文睇書包…大埔 - 上水。=_='

之後返工Lu。

 

十點=_='見到謝**入黎買雪糕=口=' 原來佢同傻傻踩單車@@

咁我就叫佢地等埋我放工了-_-'

 

@_@'爽啊。=_='雖然有點兒雨。不過好耐冇踩單車-_-' (企單車-_-'

終於感受到傻傻點解會炒車....哈哈。

 

 

無用的人-______________-'正是我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-10-19 11:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]