星期一,每個星期一都幾開心咖,因為有得返學=_='
今朝好早起身xddd 話說尋晚已經諗定今朝去食早餐:p
咁就約左康仔喇:) 估唔到康仔起到身喎.xdd
去左昌運茶餐廳食。-_-'
唔知點解早餐好鬼鍾意食通粉-,-'咁就叫左腿蛋通食~_~'幾好食的:p
食完返學校坐喇。
早會︰屌= ='你係咪咁仆街啊羅仲光,咁都收我電話= ='。個個阿sir都當睇唔到咖喇= ='你就…唉,搞到…
物理︰因為無派功課簿既關係-_-'原本今日要交的功課改為明天改:d
小息︰無野做﹖
中文︰頹了-_-'「你真的把我看高了」實際上真係將我睇高左囉佢。算喇。
小息︰比梁智茵叫左去同佢講講講= ='
組合科學︰=_='今堂好似玩得太多了。Orz…死紫豪= =
Lunch ︰ 又係麥當勞= ='Orz。之後就返去英詩﹖= ='
英文︰= ='好糗的說。伸懶腰唔夠一秒= =',Missssss「後面果個邊個黎咖,伸懶腰伸到90度角向後」即刻全村人望晒過黎囉sosad~
通識︰=_='終於感受到平時D班係點上班了~_~'囧
放學︰入禮拜做唔知咩咩喇。唉…真係唔識囉sosad。啲英文真係好深好深=[。可能因為我自己渣jaT_T
放左之後陪少文睇書包…大埔 - 上水。=_='
之後返工Lu。
十點=_='見到謝**入黎買雪糕=口=' 原來佢同傻傻踩單車@@
咁我就叫佢地等埋我放工了-_-'
@_@'爽啊。=_='雖然有點兒雨。不過好耐冇踩單車-_-' (企單車-_-'
終於感受到傻傻點解會炒車....哈哈。
無用的人-______________-'正是我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|