部電話比人收左-_-'搞到宜家朝朝都頂驚起唔到身:S
好彩仲有細佬叫我起身ja=______='
話說呢排屋企發生左少少事~_~'都幾煩下。雖然唔關我事。
但係…唉-_-'希望唔好再發生呢啲咁既事喇!
呢排都勁唔夠瞓囉= ='可能已經習慣左無電腦果時既日子~_~'
因為果陣都係幾早睏咖:)
早會︰每次早會完左啲(的水)都會勁麻煩= ='囧
數學︰發覺自己= ='開始又唔專心了。
小息︰食魚蛋:o
英文︰分班…**康係咁爆粗囉= ='唉。我覺得佢應該係聽得明:S
小息︰………
物理︰唉…呢堂係我開學到宜家上物理堂既第一次睏教= ='。雖然唔係好耐,但起返身聽返啲野覺得有少少唔明。好采睇返書又明返~_~
lunchhhhhhh食成仔記。=_='嗰嗰食小丸子食上癮啊=口=!
組合科學︰我諗雞好真係幾火下-_-'同阿sir大戰.,囧。
做實驗*333*雖然係小小的實驗-_-' ( 海水 + 硝酸銀 > 白色沉澱物。乾燥氯化鈷試紙 + 水 -> 藍色 > 粉紅色 。
放學去左棋藝學會捉棋:d 個個都好自律!
=_='又見到傻傻同謝文*。呢個月同佢兩個都幾有緣:O
同佢地去左上水:O。原來謝**去上水為左係「買煙」= ='WTFFFFFFF
再送上一首中毒的歌。
天國的階梯主題曲 - 想你
=_='太舊了吧?囧

|