每朝起身都好似覺得缺少左樣野…
呢樣野都係唔做喇,可能啲人覺得煩。
咁我真係幾煩= ='成日覺得啲人覺得我煩=口='。
算喇= ='都係唔好比個機會人地覺得我煩到人:d
宜家返學都幾驚比人捉襪…=_='都幾煩。
一黎萬一比陳sir除左對襪,咁就慘了。
二黎陳sir又唔知會唔會剪我頭髮=_=' [雖然可以啲人覺得我啲頭髮都唔係好長ja! (我都覺
但係你既角度同阿sir既角度真係好好好唔同:o
話說今日放學老師要去唔知做咩= ='所以今日提早放學,故此今日每堂上既時間都縮短左。
班主任課︰派回條之類-_-'
組合科學︰-_-'帶錯野添,睇錯咗本1A=_='以為係實驗手冊…
小息 ︰落去食野。
中文 ︰梁智茵無返-_-'菊英睇堂@_@'佢跑果下真係迷死人= ='
睇史密夫決戰史密妻。幾好睇:d
小息 ︰= ='做過咩呢﹖
英文 ︰囧,有點兒對某人反感了。
luunnch去左食大陸堡= ='同少文又去睇書包@_@'幫少文落訂= ='一百元正:o
PE ︰-_-'大亂鬥.囧。又打波,又踢排球,又打網球。大佬亮踢左個排球出街囉:@低能的!
物理 ︰聽書:d
放學同小文,康源去左圖書館。皆因佢地對稿。咁我就睇下書喇-_-'(物理,化學,生物=_=
唉…可惜我到宜家都仲係對太多字恐懼= ='一見到咁多字就想暈。Orz
然後就去左麥當勞hea下 , 傾下計咁=_='
少文個新髮型我覺得okay的!
話說呢排中左幾首歌的毒。其中一首︰
林俊傑 - Cries in a distance
可能唔係咁多人咁鍾意聽-_-'囧。

|