ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


十月二十日。 分類: 唉。

 

 

 

 

每朝起身都好似覺得缺少左樣野…

呢樣野都係唔做喇,可能啲人覺得煩。

咁我真係幾煩= ='成日覺得啲人覺得我煩=口='。

算喇= ='都係唔好比個機會人地覺得我煩到人:d

 

宜家返學都幾驚比人捉襪…=_='都幾煩。

一黎萬一比陳sir除左對襪,咁就慘了。

二黎陳sir又唔知會唔會剪我頭髮=_=' [雖然可以啲人覺得我啲頭髮都唔係好長ja! (我都覺

但係你既角度同阿sir既角度真係好好好唔同:o

 

話說今日放學老師要去唔知做咩= ='所以今日提早放學,故此今日每堂上既時間都縮短左。

班主任課︰派回條之類-_-'

組合科學︰-_-'帶錯野添,睇錯咗本1A=_='以為係實驗手冊…

小息  ︰落去食野。

中文  ︰梁智茵無返-_-'菊英睇堂@_@'佢跑果下真係迷死人= ='

     睇史密夫決戰史密妻。幾好睇:d

小息  ︰= ='做過咩呢﹖

英文  ︰囧,有點兒對某人反感了。

luunnch去左食大陸堡= ='同少文又去睇書包@_@'幫少文落訂= ='一百元正:o

PE     ︰-_-'大亂鬥.囧。又打波,又踢排球,又打網球。大佬亮踢左個排球出街囉:@低能的!

物理  ︰聽書:d

 

放學同小文,康源去左圖書館。皆因佢地對稿。咁我就睇下書喇-_-'(物理,化學,生物=_=

唉…可惜我到宜家都仲係對太多字恐懼= ='一見到咁多字就想暈。Orz

 

然後就去左麥當勞hea下 , 傾下計咁=_='

 

少文個新髮型我覺得okay的!

 

 

話說呢排中左幾首歌的毒。其中一首︰

 

林俊傑 - Cries in a distance

 

 

可能唔係咁多人咁鍾意聽-_-'囧。

 

 

 







 
發表時間:2009-10-20 11:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]