|
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 決定放棄了:) |
分類: 灰。 |
我決定放棄~
電腦壞左 , 所以我諗會有一段時間搵唔到我。
除左sms我喇 , 如果我冇轉號碼既話。都應該搵到我既~~~
呢半年諗左好多野…
抖下吧~~好苦惱。
算喇 , 我都係想平凡咁過一生。
無咩事真係唔好煩我了。
Orz。呢篇之後 , 都唔知幾耐先打到。
係咁喇~都無咩好講。
Don't wait if you is waiting。Orz
SORRY~~~~~~

|
| 發表時間:2009-09-20 01:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 419 | »
|