|
|
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| 十一月二日。 |
分類: 唉。 |
朝朝早都搭小巴返去~_~' 因為可以早啲返去…為左避陳**企係門口。
Orz,望住兩部小巴走左= ='勁失望囉。連住= ='
早會︰羅仲光都幾柒煩下= ='人地女童軍升旗關你咩事?人地''fuick''唔''fuick''旗關你春事咩:p
物理︰考試前最後兩堂~_~'好想上囉。入hall聽驗毒講座~_~'
小息︰仲聽緊=_='
中文︰好頹的說。
小息︰好鍾意呢種天氣:S
組合科學︰做課堂功課-_-'同梁頌軒一路傾一路做Orz。希望可以合格喇。
lunch出奇地無人陪我食:O (好出奇咩=..=' 於是同D/B班果啲食。食完打波-0-'
英文︰睏教~_~'算喇…我諗英文我都係會唔合格咖喇:'(
通識︰做咩統測前測驗= ='…真係好唔掂:( 呂sir話我答中啲。差少少:( 希望可以合格喇。話晒第一年~_~'
放學就去補課喇…唉,無得打波:(
期待緊聽日夾band~_~'
唉…

|
| 發表時間:2009-11-02 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 419 | »
|