|
|
2009 年 11 月 9 日 星期一  |
| 十一月九日。 |
分類: 未分類 |
上個星期統測…所以無打日誌:(
真係無乜心情打日誌了:'(
早會︰天雨,返課室。
物理︰失望:(太低分了sosad…唉
小息︰………
中文︰轉左OLE堂,去小禮堂Orz。星期三做義工:) 希望我唔會整親公公婆婆喇T_T
小息︰話咁快過左=..='
組合科學︰唉………好低分囉:( 眼見隔離果位咁高分sosad。串柒柒咁-3-'真係好想問佢一句「你溫左幾耐書=..='」
lunch同麥冠文果啲食椰林閣=_='啲野食黎得好慢囉!「巨琪舉手扮qute啲喇!」xddd
英文︰愈黎愈討厭個Miss囉:@ 唉………英文好低分:'( 面對唔到自己了
通識︰呂sir好重鼻音:P 睏左陣=_='
放學真係勁想走囉…唔想上:( 自知英文太差…無謂入去獻世sosad。可惜都係走唔到,唉…
朋友…我真的需要?=[

|
| 發表時間:2009-11-09 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 419 | »
|