|
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 十月二十二日。 |
分類: 唉。 |
無咩特別。每朝都係咁。
乜咁煩咖:@ 成日捉襪 !
=_='拎張紙巾塞係對鞋到扮白襪,覺得自己終於有點兒運了。
班主任課︰啲英文報紙真係睇唔明囉T_T。點解我會咁渣咖…唉
中文︰-_-'好用心抄notes。
小息︰食野:S
數學︰今堂係我開學以來睏得最耐的一堂。起身睇返寫過啲野真係唔明。唉
小息︰頹到…
通識︰唔識上-_-'去左禮堂 ------> 521。聽有關應用學習課程既野:) 其實真係好想揀設計果啲咖。可惜…人就係咁咖喇,天生某啲能力特別弱。所以都係算了=_='最後我決定揀「基礎健康護理」=_='唔知有冇人覺得我戇鳩呢?
lunch去左日本食:P 立魚唔多好味= ='。
英文︰miss發火真係好有趣。冇人理不特只,仲更加嘈,哈。
OLE︰=_='兩堂係度轉筆=口=',有義工做@_@'。
放學去左……………真係好難囉:( 覺得太遲了。人就係咁咖喇,過左某個階段。唉。希望我得喇:(
繼續送上歌曲-3-'
陳奕迅 - 沙龍
希望大家喜歡喇-___-''

|
| 發表時間:2009-10-22 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 419 | »
|