|
|
2009 年 10 月 12 日 星期一  |
| 十月十二日。 |
分類: 唉。 |
話說部電腦琴晚已經整好了=_='
我諗日誌唔會再變月誌了Orz~
今朝差啲遲到= ='
搭三先起身, 仲要係= ='收到sms見到時間先彈起身~~~~
Orz , 好采都冇遲=_='
早會 :點解唔落雨= ='Orz~~~
物理堂 :做下簿、實驗手冊等等~
小息 :我又帶野食上黎食了= ='唔想係小食部食~_~
中文堂 := ='高音天后~_~'
小息 :坐= ='等打鐘
組合科學堂 :換左呀sir~_~'調位調左成堂囉:@
午膳 :食咪走''基''= ='
英文堂 := ='最後十分鐘先比我地作文,求其作左100字= ='
通識 :睇咩援交少女VCR= ='唔係咁鍾意呢個topic-_-' (係咪覺得我好假呢??哈哈
睇到睏左= =' (仲假啲,哈哈
放學:入hall做唔知咩咩英文= ='七十五分鐘Orz~~~~
之後返工去lu~_~
唔係咁鍾意啲人囉!!!
持住自己年紀大...唉~算= ='可憐你一把年紀仲做麥當勞囉~~~~
年紀細啲既 ! 更加頂唔順囉 , 吊= ='勁想爆粗~~~~
仲姣過黃**囉~~~~~
唔好覺得自己好qute喇= ='好想煎巴你囉!!!!!!!!!!!!!!

|
| 發表時間:2009-10-12 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 419 | »
|