今朝五點幾係床到攤緊果陣-_-'係度諗 , 彤應該未出院啊?點解電話唔通既@_@'
話說我呢日係咁打妳電話= ='通常返到屋企都應該會叉電丫-_-'但係仲係唔通喎!
咁我就諗妳未出院喇 , 我就諗住去探妳喇-_-'五點幾又開返部電腦 , 上網搵有咩方法去聯合醫院:P(好采上次有問..xdd
到六點幾 , 刷牙洗臉就出去了-_-'精神到丫....冇睏過= ='七點五十分就到左聯合醫院。
我之前打左電話問妳咩座幾樓-_-' P座 4C 29e房?囧
上到去, 我就係出面出左陣 (八點先比開始探嘛 ,) 八點我就問佢 「唔該我想探病」佢「邊位啊?」我「馮銘彤」佢「馮永彤?,妳係佢邊位啊?」我「朋友啊」 佢「你等等……唔好意思啊 , 佢靜係家人果啲探病啊 , 同埋宜家豬流感,朋友探病都唔得咖喇」我「哦,咁好喇」過左一陣= ='.我再禁機「喂 , 幫我call佢得唔得啊」佢「邊位?」(第二個護士) 我「馮銘彤」佢「你等一等……喂 , 你叫佢打比你喇」我「佢電話冇電啊」佢「哦 , 咁好啊 , 佢知唔知你電話啊?我等陣叫佢call你啊」我「知卦= ='哦」(算喇 ,冇希望咖喇。咁我就走了~~~~~囧
果然 , 我還是敵不過感覺!
估)起了勇氣= =' , 做一件令自己不會感到後悔的事!!!!
呼∼∼∼輕鬆多了:(
雖然最終還是不能達到目的 , 但,這並不重要!最重要的是 , 我並不後悔!!!
謝妳!
有上集當然有下集喇:)
送上 -
孫耀威 - 愛的故事(下集
是下雨天 在夜靜沉寂處 聽妳的愛故事 下著心中的雨
知他態度常放肆 妳已經傷心多次 我盼妳的憂鬱可停止
到底應相愛 或分開 假設情不再
應該等妳決定 我假裝 瀟灑望海
我早都知妳 離不開 真叫人感慨 但我對妳愛念 未曾改
我但願 他珍惜妳 這顆心不忍看妳落淚時
一串串 令心酸酸 仍舊仍舊眷戀
我但願 他珍惜妳 愛可一生一世永沒盡頭
不要我 內心輾轉 無盡無盡掛牽
愛妳卻未開口 寧願像現在是好友 願妳開心 偶然想到我
又是雨天 在夜靜沉寂處 妳說失意際遇 是內心再猶疑
天空似是停了雨 我始終相當關注 盼妳去找些開心日子
到底應相愛 或分開 假設情不再
只想等妳決定 我假裝 瀟灑望海
我早都知妳 離不開 真叫人感慨 但我對妳愛念 未曾改
我但願 他珍惜妳 這顆心不忍看妳落淚時
一串串 令心酸酸 仍舊仍舊眷戀
我但願 他珍惜妳 愛可一生一世永沒盡頭
不要我 內心輾轉 無盡無盡掛牽
愛妳卻未開口 寧願像現在是好友 願妳開心 偶然想到我
又是雨天 在夜靜沉寂處 妳說失意際遇 是內心再猶疑
天空似是停了雨 我始終相當關注 盼妳去找些開心日子
這是妳帶給我的推動力 , 也可能只有妳才有這種能力:(
我做的一切一切只想讓妳知道,you are more important to me :)
(上面有反白 , 最頂

|