|
|
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
| 十月一日。國慶日=..=' |
分類: 未分類 |
話說琴日比人叫左去送餅=_=' (月餅
咁我就去喇= =' (沙田Orz
七點幾去,九點到左。
睇下電視坐下咁~_~
之後腥信息~_~………
話說個信息由前晚打到琴晚先腥= =(唔敢腥orz
Orz , 以為……
今朝起身~~~~
第一時期睇電話:P
Thanks:)
刷牙洗臉就去飲茶lu~~~~
表姐驚人食量嚇得死人囉~___~
我飽佢就未食完....。
食完就返表姐屋企~~~~
準備汁野返粉嶺=_='
去左大埔買野食~~~~ (今晚燒野食~~
重到… 十幾個人燒, 得三個人拎野囉:@
啲人真係識嘆~~~~~
希望往後日子都可以打到日誌喇~~~~:(
真係好開心when I get a msg~~:)
Really happy :) Thank you:(

|
| 發表時間:2009-10-01 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 419 | »
|