|
|
| 2009 年 11 月 12 日 星期四 時晴時雨 |
| *:S 十一月十二日。 |
分類: 愁。 |
唉…
班主任課︰睇報紙?
中文堂︰梁智茵無返,自修。 都係選擇瞓教。
小息︰半昏睡狀態下行路= ='
數學堂︰慶幸地數學算高分~_~'但我希望最高分的並不是數學…而是物理 / 組合科學:(
小息︰………
通識堂︰=..='唔想做…
lunch食完飯就出發去賽馬博物館:O
聽歌 , 睏了一會-_-'
終於到了,成班大鄉李=..='哈哈
「高級餐廳」喎………………
呢位講者比我既第一印象好好好好!=..='
可能因為我幾鍾意佢個頭 Orz
聽佢講完…真係覺得有點兒希望,可惜過了一會,變了失望…唉
算了吧=..='放下吧
啲影片真係幾好睇:)
到左最尾…
我問佢「你個頭扎左幾耐-3-'」
佢「留左四年= =」
我「扎左幾耐啊=..='唔係留左幾耐」
佢「哦…幾分鐘ja」
發覺自己= ='真的有點兒無聊。囧
送上…
Crushed - Rosette

|
| 發表時間:2009-11-12 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 419 | »
|