|
|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| Last Day~:'( |
分類: 唉。 |
最後一日返學喇,朝早都係抱超有超有期望sosad
但返到去∼唉=_='算喇。仲以為有咩事囉=[
最後一次早會都要有雨!!校長咁多嗲做咩啊~又上台講你人生經歷幾爽幾爽啊?慳啲喇你!!
科科合格~_~..足夠了!!!!!
唉~~~博博下年就要走喇~~~
所以佢今日帶左部相機返黎影相~~~我無理由唔同佢影咖=[ (雖然樣衰到痺
佢同左好多人影:D~~~
今年好多老師要走sosad~~~~最唔捨得當然系Miss Tong喇=[
所以我地放左學去左搵Miss Tong~~~搵佢影相-_-'
影完之後∼Ms Tong真系好人*3333333*'
推左同其他老師的約~~~~陪我地食最後一餐=[
去左豬欄點知太多人=_=' 之後就去左珊瑚堡~~~
嘻嘻=]同Miss Tong一齊真系好鬼開心,好笑=__='
佢爪傷我囉sosad~~~~仲有條爪痕=3=' 不過唔痛!!!我覺得呢樣係最後禮物sosad~
希望條爪痕永遠唔會消失喇 ~~~ 唉=[
真的要走嗎???不能留下????SIgh~~~~~
天下無不散之筳席,妳唔好太傷心喇sosad~
開開心心喇~~~可以嗎=[?

|
| 發表時間:2009-06-27 01:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 419 | »
|