|
|
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 六月二十五日。唉~~~~ |
分類: 唉。 |
點解世事絕大部分都不如意=[
可能不如意的事,大多數發生在我身上吧~~~唉
倒數兩日sosad~聽日係最後一日返學~~~=[
真係真係好唔捨得,出年返到黎,有某啲老師又會走了sosad~
唉~~~~~~~~~~~~~
好憎宜家呢個校長!或許佢唔配用「校長」一詞形容佢~~唉
又做唔到野!殺校又唔理!宜家又提早放假!係我地想放,定係你想放啊?
唔該,你個仔威唔威,同我地讀書有咩關係啊?
定係你睇唔起我地啊?!
你一黎就殺校,仲要唔幫學校。你想點啊?配唔配做校長啊∼
食屎狗食屎狗!!!!!廖綵煥!!!
Ms Tong又走=[。學校又少左個講得笑既老師∼唉:'(
第一年入黎班主任就係佢,雖然之後果兩年都冇教!
但印象依然好深刻T____T''
決定了的事實,可唔可以改變到sosad~係咪有心就一定改變到呢?
唉T_____________________T''
最放不下得是…妳
始終還是放不得∼唉''
希望來年感覺還在!!!一定~~~
我承諾永不會變:)這是我決定了的事實!!
最後送上二十年前的兒歌sosad~
好好欣賞~_~
生離死別∼唉~~~~~

|
| 發表時間:2009-06-25 11:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | ... | 419 | »
|