|
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 六月十九日。 |
分類: 愁。 |
我有冇責任呢=[???唉~~
今日考三科「化學、普通話、中文聆聽」
我諗化學應該可以合格!!!
話說考完化學,我仲以為放學= ='。仲諗住問佢地去邊添。
跟住聽佢地講講下,我自己又諗諗下。咦∼好似仲要考=_='
好采冇問佢地去邊ja,如果唔係實''火羅''爆sosad
普通話得一part 係聆聽囉sosad~
其他就靠自己喇!!!!
中文聆聽xx( 好似吾多掂=[
希望可以合格喇!!!
目標:科科合格~~~就算是緊緊合格~~~都無所謂!!!!!!
下星期一就考最後一科喇:)
但係仲有兩日TSA =[
希望可以快啲過喇~_~
今日打左三次波=口='
放左學,去左太和打~~~濕囉=_='
之後返到粉嶺~~~唉∼同朋友仔去左搵工,點知話吾請人囉~唉,失望~~~
跟住諗住行去景籃坐下,點知見到C.K~~~
又跟佢去左和興打波~xx(,無場=_='去左華明~~~
打左打~~~仲濕sosad
返到屋企~~~唉∼今晚都要打咖喇~~~唔沖涼喇=[ (超污糟囉你陳xx
夜晚就去左景籃打喇∼濕到咩咁囉sosad
打打下除衫打算=_='
打完就去左和興吹下水:)
哇∼∼∼∼咁多人跳breaking咖 :( ~~~真係好想有人教我~唉
吹到十二點到走人~~~ :)
籃球 !!!!!!!!!!!!!!!Remember you :)

|
| 發表時間:2009-06-20 12:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 419 | »
|