ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


六月十九日。 分類: 愁。






我有冇責任呢=[???唉~~


今日考三科「化學、普通話、中文聆聽」



我諗化學應該可以合格!!!



話說考完化學,我仲以為放學=  ='。仲諗住問佢地去邊添。


跟住聽佢地講講下,我自己又諗諗下。咦∼好似仲要考=_='


好采冇問佢地去邊ja,如果唔係實''火羅''爆sosad



普通話得一part 係聆聽囉sosad~


其他就靠自己喇!!!!




中文聆聽xx( 好似吾多掂=[


希望可以合格喇!!!



目標:科科合格~~~就算是緊緊合格~~~都無所謂!!!!!!



下星期一就考最後一科喇:)


但係仲有兩日TSA =[



希望可以快啲過喇~_~




今日打左三次波=口='


放左學,去左太和打~~~濕囉=_='


之後返到粉嶺~~~唉∼同朋友仔去左搵工,點知話吾請人囉~唉,失望~~~



跟住諗住行去景籃坐下,點知見到C.K~~~


又跟佢去左和興打波~xx(,無場=_='去左華明~~~



打左打~~~仲濕sosad



返到屋企~~~唉∼今晚都要打咖喇~~~唔沖涼喇=[  (超污糟囉你陳xx



夜晚就去左景籃打喇∼濕到咩咁囉sosad


打打下除衫打算=_='



打完就去左和興吹下水:)


哇∼∼∼∼咁多人跳breaking咖 :( ~~~真係好想有人教我~唉



吹到十二點到走人~~~ :)




籃球 !!!!!!!!!!!!!!!Remember you :)







 
發表時間:2009-06-20 12:39 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]