ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


一百問=__='' 分類: 灰。

 

 

 

 

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→ Chan Ka WaI=  ='


2,仲意人地點叫你..→ 無所謂喇= ='


3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→ 19931207~'有又點呢-_-'?


4,你係大喊包嗎....→ 好耐冇喊T_T。


5,係咪多數都係自己一個人...→ 吾算既∼


6,想唔想死.....→ My dream~


7,你係一個樂觀GE人嗎....→ I don't think so-_-'


8,你做過最衰GE野係咩.....→ 太衰喇。唉~


9,你做過最好GE野係咩.....→ 好似冇囉T_T~


10,你係咪一個好心軟GE人..→ 係咖:)




【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→ 心中當然就係係心中咖喇:)


12,最關心你GE朋友係邊個...→ 冇人關心過我= ='


13,最較笑GE朋友係邊個...→ 博博


14,最恐怖GE朋友係邊個...→ 我 :)


15,你最憎GE朋友係邊個....→ 我:)


16,最靚GE朋友係邊個....→ 博博,祺祺:)


17,最樣衰GE朋友係邊個...→ 我 :)


18,你同邊個朋友最開心...→ 邊個覺得同我開心,咁我就會開心咖喇


19,你同邊個朋友最悶...→ 我 :(


20,邊個朋友笑得最奸...→ 我 :D



【關於愛情】**




21,你最仲意係邊個...→ 在心中… 妳囉:)


22,拍過GE多次拖....→ 沒有-__-'


23,邊個追緊你...→ 鬼啊= ='?


24,你E加GE情人係邊個...→ 冇啊~


25,你第一個情人係邊個...→ 冇=  =(汗)


26,你失戀個時會做乜...→ 頹卦?


27, 朋友定係愛人重要...→ 後者:)


28, 對你GE情人有咩要求呢...→ 開開心心:D


29, 你E加想同你個情人講D咩...→ 冇情人啊=_=' 我愛妳囉:)


30, 你仲意你GE情人幾多個%...→ 有的話當然101%




【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→ 好多下咖-_-'


32, 你最唔仲意食咩...→ 都幾多下咖~


33, 你最仲意去邊...→ 無所謂喇。可以同妳一齊去得喇~


34, 仲意睇咩書...→ 吾會有一大堆文字~
 

35, 仲意做D咩...→ 打籃球!


36, 你最中意GE明星係邊個...→ 吾中意!靜係鐘意…


37, 你最仲意咩季節...→ 秋冬~


38, 你最中意GE異性朋友係...→ um… 咪係妳囉


39, 你仲意做D咩...→ 第35題-_-'


40, 你最討厭做D咩....→ 人地迫我做既野∼



【關於學校】**




41, 你仲意上學嗎.....→ 鐘意鐘意鐘意*0000000*


42, 學校同你最FD係邊個..→ 邊個當我FD,我就當佢FD~_~


43, 係咪日日都係學校到發呆...→ 吾算既~


44, 係學校你仲意林D咩...→ 某某~


45, 係學校你仲意較D咩...→ 打籃球:D


46, 最仲意GE老師係...→ Ms Tong


47, 最唔仲意GE老師係...→ 陳永剛=_='


48, D同學對你好唔好...→ 唉~好又係咁,吾好又係咁。


49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→ Band 2!!!!TPGSS,大埔官立中學!


50, 你係學校最於GE事係咩...→ 成日都瘀咖喇∼吾記得咁多樣喇


51, 係學校最開心GE事係咩....→ 日日都咁開心咖喇:D


52, 你咩科最叻....→ 我覺得冇sosad。


53, 係學校邊個對你最好...→ 冇乜囉T_T



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→ 情人


55, 仲意人地定仲意自己多D....→ 人地


56, MSN多D定ICQ多D...→ MSN


57, 仲意黑定仲意光...→ 黑~雖然我怕鬼sosad


58, 仲意男定仲意女....→ 男= ='。同性戀?女就當然靜係鐘意一個喇~


59, 對男好d定對女好d...→ 睇下邊個喇∼


60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→ 各有各好∼別太冷淡最好∼


61, 日頭好定下午好定夜晚好...→ 黃昏sosad~


62, 仲意笑定仲意哭...→ 可以笑的話不會哭~


63, 仲意去百佳定惠康...→ 睇下邊間靚啲:D


64, 仲意上網定打機...→ 上網∼



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→ 呢條問題既答案∼ 無時無刻都諗緊妳咖喇~


66, 有咩心事..不防同大家講下..→ 心事∼埋藏在心中比較好~


67, 邊一句最傷你心...→ 吾知sosad。


68, 有冇心臟病....→ 想有


69, 多時心痛?....→ 對啊∼心靈上


70,咩事最心痛呀...→ 收藏在心中∼


71,你e加心跳有冇唔正常...→ 冇啊= ='


72,生命重唔重要...→ 對我來說∼並不太重要∼


73,你最仲意林d咩....→ 女尓。


74,最唔想林d咩....→ 諗啲冇可能既野~



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→ 冇啊∼


76, 聽緊咩歌...→ Because of you= ='


77, 對上同邊個sms...→ 冇sms~


78, 同緊邊個msn....→ Tung


79, 邊個係你旁邊...→ 鬼= =?


80, e加你係邊到....→ 屋企囉= =


81, E加幾點...→ 17:26


82, 你e加個個地方有邊個係到...→ 好多人囉~唉~~~~~~~~~~~~~


83, 睇緊咩電視...→ = ='冇


84, e加做緊咩...→ Msn , 一百問 , 聽歌~


85, e加個心情好嗎....→ 吾係咁好sosad


86,你e加肚唔肚餓....→ 少少喇∼


87,想飲d咩野...→ 冇=_='


88,e加想唔想出街...→ 都幾咖∼


89,e加想邊個人係你身邊...→ 唉∼想就得咩= =?


90,e加有冇流鼻血...→ =   ='收皮喇~




【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→ 吾知~


92,仲唔仲意呢個100問....→ 無所謂~


93,呢個100問邊個比你....→ 上網搵=_='


94,覺呢個100問低唔低b...→ 呢題幾低B~


95,做呢個100問做左幾耐...→ 半個鐘?


96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→ 呢題仲無聊~


97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→ 估中又點- -?


98,想唔想要原創者ge msn...→ 吾係咁想囉=  ='


99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→ 0000000=_='


100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→ 某某~~~~







 
發表時間:2009-06-06 05:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]