【關於個人】 **
1,你叫咩名牙..→ Chan Ka WaI= ='
2,仲意人地點叫你..→ 無所謂喇= ='
3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→ 19931207~'有又點呢-_-'?
4,你係大喊包嗎....→ 好耐冇喊T_T。
5,係咪多數都係自己一個人...→ 吾算既∼
6,想唔想死.....→ My dream~
7,你係一個樂觀GE人嗎....→ I don't think so-_-'
8,你做過最衰GE野係咩.....→ 太衰喇。唉~
9,你做過最好GE野係咩.....→ 好似冇囉T_T~
10,你係咪一個好心軟GE人..→ 係咖:)
【關於朋友】**
11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→ 心中當然就係係心中咖喇:)
12,最關心你GE朋友係邊個...→ 冇人關心過我= ='
13,最較笑GE朋友係邊個...→ 博博
14,最恐怖GE朋友係邊個...→ 我 :)
15,你最憎GE朋友係邊個....→ 我:)
16,最靚GE朋友係邊個....→ 博博,祺祺:)
17,最樣衰GE朋友係邊個...→ 我 :)
18,你同邊個朋友最開心...→ 邊個覺得同我開心,咁我就會開心咖喇
19,你同邊個朋友最悶...→ 我 :(
20,邊個朋友笑得最奸...→ 我 :D
【關於愛情】**
21,你最仲意係邊個...→ 在心中… 妳囉:)
22,拍過GE多次拖....→ 沒有-__-'
23,邊個追緊你...→ 鬼啊= ='?
24,你E加GE情人係邊個...→ 冇啊~
25,你第一個情人係邊個...→ 冇= =(汗)
26,你失戀個時會做乜...→ 頹卦?
27, 朋友定係愛人重要...→ 後者:)
28, 對你GE情人有咩要求呢...→ 開開心心:D
29, 你E加想同你個情人講D咩...→ 冇情人啊=_=' 我愛妳囉:)
30, 你仲意你GE情人幾多個%...→ 有的話當然101%
【關於個人喜好or惡好】**
31, 你最仲意食D咩...→ 好多下咖-_-'
32, 你最唔仲意食咩...→ 都幾多下咖~
33, 你最仲意去邊...→ 無所謂喇。可以同妳一齊去得喇~
34, 仲意睇咩書...→ 吾會有一大堆文字~
35, 仲意做D咩...→ 打籃球!
36, 你最中意GE明星係邊個...→ 吾中意!靜係鐘意…妳
37, 你最仲意咩季節...→ 秋冬~
38, 你最中意GE異性朋友係...→ um… 咪係妳囉
39, 你仲意做D咩...→ 第35題-_-'
40, 你最討厭做D咩....→ 人地迫我做既野∼
【關於學校】**
41, 你仲意上學嗎.....→ 鐘意鐘意鐘意*0000000*
42, 學校同你最FD係邊個..→ 邊個當我FD,我就當佢FD~_~
43, 係咪日日都係學校到發呆...→ 吾算既~
44, 係學校你仲意林D咩...→ 某某~
45, 係學校你仲意較D咩...→ 打籃球:D
46, 最仲意GE老師係...→ Ms Tong
47, 最唔仲意GE老師係...→ 陳永剛=_='
48, D同學對你好唔好...→ 唉~好又係咁,吾好又係咁。
49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→ Band 2!!!!TPGSS,大埔官立中學!
50, 你係學校最於GE事係咩...→ 成日都瘀咖喇∼吾記得咁多樣喇
51, 係學校最開心GE事係咩....→ 日日都咁開心咖喇:D
52, 你咩科最叻....→ 我覺得冇sosad。
53, 係學校邊個對你最好...→ 冇乜囉T_T
【關於選擇】**
54, 情人重要定朋友重要...→ 情人
55, 仲意人地定仲意自己多D....→ 人地
56, MSN多D定ICQ多D...→ MSN
57, 仲意黑定仲意光...→ 黑~雖然我怕鬼sosad
58, 仲意男定仲意女....→ 男= ='。同性戀?女就當然靜係鐘意一個喇~
59, 對男好d定對女好d...→ 睇下邊個喇∼
60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→ 各有各好∼別太冷淡最好∼
61, 日頭好定下午好定夜晚好...→ 黃昏sosad~
62, 仲意笑定仲意哭...→ 可以笑的話不會哭~
63, 仲意去百佳定惠康...→ 睇下邊間靚啲:D
64, 仲意上網定打機...→ 上網∼
【關於心裡的事】**
65, 你e加林緊d咩...→ 呢條問題既答案∼ 無時無刻都諗緊妳咖喇~
66, 有咩心事..不防同大家講下..→ 心事∼埋藏在心中比較好~
67, 邊一句最傷你心...→ 吾知sosad。
68, 有冇心臟病....→ 想有
69, 多時心痛?....→ 對啊∼心靈上
70,咩事最心痛呀...→ 收藏在心中∼
71,你e加心跳有冇唔正常...→ 冇啊= ='
72,生命重唔重要...→ 對我來說∼並不太重要∼
73,你最仲意林d咩....→ 女尓。
74,最唔想林d咩....→ 諗啲冇可能既野~
【關於現在】**
75, 食緊d咩....→ 冇啊∼
76, 聽緊咩歌...→ Because of you= ='
77, 對上同邊個sms...→ 冇sms~
78, 同緊邊個msn....→ Tung
79, 邊個係你旁邊...→ 鬼= =?
80, e加你係邊到....→ 屋企囉= =
81, E加幾點...→ 17:26
82, 你e加個個地方有邊個係到...→ 好多人囉~唉~~~~~~~~~~~~~
83, 睇緊咩電視...→ = ='冇
84, e加做緊咩...→ Msn , 一百問 , 聽歌~
85, e加個心情好嗎....→ 吾係咁好sosad
86,你e加肚唔肚餓....→ 少少喇∼
87,想飲d咩野...→ 冇=_='
88,e加想唔想出街...→ 都幾咖∼
89,e加想邊個人係你身邊...→ 唉∼想就得咩= =?
90,e加有冇流鼻血...→ = ='收皮喇~
【關於呢個100問】
91,感覺如何.....→ 吾知~
92,仲唔仲意呢個100問....→ 無所謂~
93,呢個100問邊個比你....→ 上網搵=_='
94,覺呢個100問低唔低b...→ 呢題幾低B~
95,做呢個100問做左幾耐...→ 半個鐘?
96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→ 呢題仲無聊~
97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→ 估中又點- -?
98,想唔想要原創者ge msn...→ 吾係咁想囉= ='
99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→ 0000000=_='
100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→ 某某~~~~

|