ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


六月五日。唉~做人有咩意義? 分類: 灰。





唉,又開始覺得~做人冇咩意義咁囉。


打波?又吾係勁喇sosad


讀書?自己又吾比心機喎sosad


屋企?同家人傾親計都會嘈既sosad


朋友?我都吾知自己有冇~_~。誰當我是,我便當他是。唉~


學校?唉~壞學生一名sosad


機會?又吾識把握同準備sosad


命運?爛命一條~唉


做人仲有咩意義???咩都吾識~


有興趣既,又做吾到~~~


唉∼∼∼




講口臭?我覺得自己可能仲口臭過肥賢囉~


講性格?時時變化~起落好大~唉


講人品?我覺得自己冇咩囉~sosad



今晚~唉~


食飯就食飯喇陳嘟偉~仲要懶係有意見咁~


但我真係認真咖嘛!


唉~~~講講下。


吾知係咪我口臭得濟。


搞到啊媽喊囉sosad。唉~~~


跟住即刻收左口~夾餸食~睇電視~


唉~~~呢一刻,真係覺得做人冇意義~~~~


怨都冇用喇~~~命運如此。


唉~~~聽天由命喇T_T。



「不肖子」!


唉~~~~


勇氣=_='



 







 
發表時間:2009-06-05 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]