|
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| 六月五日。唉~做人有咩意義? |
分類: 灰。 |
唉,又開始覺得~做人冇咩意義咁囉。
打波?又吾係勁喇sosad
讀書?自己又吾比心機喎sosad
屋企?同家人傾親計都會嘈既sosad
朋友?我都吾知自己有冇~_~。誰當我是,我便當他是。唉~
學校?唉~壞學生一名sosad
機會?又吾識把握同準備sosad
命運?爛命一條~唉
做人仲有咩意義???咩都吾識~
有興趣既,又做吾到~~~
唉∼∼∼
講口臭?我覺得自己可能仲口臭過肥賢囉~
講性格?時時變化~起落好大~唉
講人品?我覺得自己冇咩囉~sosad
今晚~唉~
食飯就食飯喇陳嘟偉~仲要懶係有意見咁~
但我真係認真咖嘛!
唉~~~講講下。
吾知係咪我口臭得濟。
搞到啊媽喊囉sosad。唉~~~
跟住即刻收左口~夾餸食~睇電視~
唉~~~呢一刻,真係覺得做人冇意義~~~~
怨都冇用喇~~~命運如此。
唉~~~聽天由命喇T_T。
「不肖子」!
唉~~~~
勇氣=_='

|
| 發表時間:2009-06-05 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | ... | 419 | »
|