|
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| `bbq。三十日 |
分類: 愁。 |
今日差吾多兩點先起身。
就玩左陣電腦咁喇...
某某腥信息叫我去-口-'。咁我又考慮左好鬼多因素喇sosad。
但係…某某叫到!當然:P
唉~好似要人地等左好耐咁添T_T.。早知真係...唉
出發喇。自閉到自己一個人坐算喇。咪埋係角甩頭。唉
到左lu=_='。去到就玩冰喇..:)

估下係邊個:P。有個圓形既物體=_='吾知咩黎囉 不安

最柒咪,最傻仔果個咪我囉=_='
之後去左釣魚喇。釣左勁耐都冇魚囉sosad唉。仲要食哂我啲蝦!!!
連魚都玩我,唉。
食完野就上去直升機場喇。
都幾驚咖影呢個-口-'
無聊=____='

無聊:p。
跟住搭巴士走。尾班巴士黎咖?
無得扮自閉:P。
返左大埔食糖水。(Rainbow
之後聽佢地傾下學校果啲趣事= =' 又幾好笑:P
有啲說話,真的很難開口=_='
算喇。
釣魚果時。真係好開心^^~
雖然時間短暫
佢地走左之後,博無喇喇打比我
「把握機會」
唉。不過都係算喇T_T
我……

|
| 發表時間:2009-05-31 03:05 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 419 | »
|