今朝又同祺祺行去火車站。
見到sharma / miss chui 。一齊搭巴士:)。 (明串啲毒佢既人囉,哼
sharma「let's go from here」 (後門
我「好似吾比行咖喎我」
佢「Ok。you go from there」T_T。(好似嬲嬲地,唉
班主任課:玩數獨!報紙=_='。好春難囉Sosad
中文堂:繼續係度玩緊。唉,玩錯左就刷哂吾玩了T_T
小息:食早餐。
英文堂:sharma又嬲又笑既樣。哈哈,真可愛=_='
小息:落去換衫:)
P.E堂:唉。「打波先黎落雨!!!」打左一陣,就去左踢波=_='
好鬼多人踢,哈哈。雨中踢波~_~'笑到肚痛囉。妖
lunch:咪走雞:)。食完返去補課。
生活教育:肥賢超jealous囉,哈哈。肥賢打完陳嘉儀又呵返= ='。肥賢又心痛。哈哈
數學堂:quiz= ='。同隔離果位討論囉=_='。囧。(廢時講名喇,一陣又有人jealous。
地理堂:拎左陳嘉儀果本野黎做:)。Cause佢吾做= ='
放學:唉。又咁早返屋企。超吾想囉,唉sosad。
跟住去左祺祺屋企:)。話說呢幾日對象棋好有興趣:)。
就同祺祺玩下.XDD。有進步有進步!!!!!
今日心情真係Ok吾好咖。因為……~_~
通常有…都係因為妳咖喇。
吾使望喇= =

|