ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 5 月 26 日  星期二   驟雨


五月二十六日。 分類: 愁。

 

 

 

 

今朝又同祺祺行去火車站。

 

見到sharma / miss chui 。一齊搭巴士:)。 (明串啲毒佢既人囉,哼

 

sharma「let's go from here」 (後門

我「好似吾比行咖喎我」

佢「Ok。you go from there」T_T。(好似嬲嬲地,唉

 

 

班主任課:玩數獨!報紙=_='。好春難囉Sosad

 

中文堂:繼續係度玩緊。唉,玩錯左就刷哂吾玩了T_T

 

小息:食早餐。

 

英文堂:sharma又嬲又笑既樣。哈哈,真可愛=_='

 

小息:落去換衫:)

 

P.E堂:唉。「打波先黎落雨!!!」打左一陣,就去左踢波=_='

      好鬼多人踢,哈哈。雨中踢波~_~'笑到肚痛囉。妖

 

lunch:咪走雞:)。食完返去補課。

 

生活教育:肥賢超jealous囉,哈哈。肥賢打完陳嘉儀又呵返= ='。肥賢又心痛。哈哈

 

數學堂:quiz=   ='。同隔離果位討論囉=_='。囧。(廢時講名喇,一陣又有人jealous。

 

地理堂:拎左陳嘉儀果本野黎做:)。Cause佢吾做= ='

 

 

放學:唉。又咁早返屋企。超吾想囉,唉sosad。

 

 

跟住去左祺祺屋企:)。話說呢幾日對象棋好有興趣:)。

 

就同祺祺玩下.XDD。有進步有進步!!!!!

 

 

 

今日心情真係Ok吾好咖。因為……~_~

 

 

 

 

常有…都係因為妳咖喇。

吾使望喇= =

 

 

 

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-05-26 11:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]