|
|
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 五月二十五日。 |
分類: 唉。 |
今日真的開心的了*o*。
班房~ 揮手sosad
早會:落雨:)。轉做班主任課。同陳嘉儀傾計=_=' (毒佢的人勿插我.T_T
數學:=____=肥裕又「發爛渣」。哈哈
小息:課室行行企企:S
英文:死喇=_='我係咪有少少jealous呢sosad。吾會咖吾會咖:@。
小息:個個去哂家政=_='。比人抬起左囉sosad。好恐怖~_~'
D.T:好努力咁整武器!!!改良改良再改良:]
lunch:破產=_='仲要食椰林閣。好采自己平時都有良好的草錢習慣:]
中文:同陳嘉儀果啲係度傾計=_='哈哈。「某某想某某去囉,某某又吾去,某某心淡囉」<--估下「某某」同「某某」分別係?
世史:幾快過喎今堂=_='
中史:以為小測添。but= ='又講書講到停吾到囉佢。囧
放學:去左202補課喇。咁上到去= =! 其實我地都幾期待停雨=_=' (可以落去打波嘛
but 冇辦法喇sosad。入到去= ='咦…見到盒象棋喎。就捉喇。哈哈
冇人贏到我sosad。good!!!!!! 話咁快又夠鐘lu。
唉。又要走喇sosad。離開親愛的學校T_T
總括黎講「今日可以話係開心的一日:)」
冇野睇:p

|
| 發表時間:2009-05-25 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 419 | »
|