|
|
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
| 五月十七日。 |
分類: 灰。 |
尋晚發夢又係係學校:)
可能啲開心既回憶。都係係學校卦~_~'
窮到窿=_='。好想快啲搵返份工添。
唉=_=' (陳嘟偉,收皮喇你= ='吾該你坐言起行喇。得個講字。
「講就兇狼,做就碌撚」~_~' 都吾知邊個講呢句先。
但我覺得幾適合用係我身上。
唉-_______________________-||||||||||||||||||

|
| 發表時間:2009-05-17 10:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | ... | 419 | »
|