|
|
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 五月九日。 |
分類: 唉。 |
一直以黎。我都吾多鐘意我自己既父母囉。
所以平時都甚少會同佢地傾計。
聽日就母親節喇。
每年父母親節,都好似啊爸啊媽會比錢我地=__='
而我地就好似一樣野都冇乜點送過比佢地。
就連一句「父、母親節快樂」...都好似冇乜講過。
唉。
宜家發覺。
原來我講一句野都要勇氣囉=_='
今日係度諗。「聽日母親節,一於請母親飲茶喇!」
去到夜晚食飯=_='
仲諗住一坐到落去可以即該講咖喇=_='
點知,平時冇乜點同佢地講過野。有種好陌生既感覺~_~
吾敢出聲。直到佢地做自己既野= ='。(啊爸講緊電話
我就問母親「喂,聽日飲吾飲茶啊?」 (勁無禮貌囉= =
佢「做咩無喇喇飲茶啊」
我「聽日母親節啊嘛=_='」
佢笑左=_='笑住講「你請啊」
我「係啊」=_='
佢「你起吾起到身咖」 (明串我喇= ='頂
我「起吾到你叫我!」
之後就食飯=_=' 食緊果陣吾敢望佢地了。囧
真係好需要勇氣囉sosad 唉
希望聽日每個人都可以好好地陪母親過一個開心的母親節吧:)

|
| 發表時間:2009-05-09 10:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | ... | 419 | »
|