: ) 每日早上都幾開心咁,因為.?
今朝搭巴士見吾到shama :'( (見到又點呢= =?sosad
雖然剪完頭髮。柒到離譜= ='。
但我寧願比人話柒,都吾想停課囉sosad'
落雨~_~'吾使早會:)
班主任課:冇量體溫=_='落返去量。陳sir又講左啲道理了:'(
數學:無做嘢~____~'陳sir講啲野真係幾有道理=_='唉。(我可以話我吾係果種人囉!!
小息:都係食左早餐先喇sosad
英文:bowtel。$$%^#$%^*^*(%$#$%^&*()^*(。講完了。落堂!
小息:咁又過左。= ='
D.T:囧。梁頌軒真係...算喇= ='吾怪得你。件作品吾係你既- -'又真係吾使整到咁完美。
吾該哂你幫我倨就真=_='。整完制版lu。下堂整武器先!!!
lunch:日本?撚手?日本?撚手?日本?撚手?~_~'暈了。
中文:張老師-_-'。身為中文科長嘅我。就幫老師收工作紙喇。=_='
世史:吾該哂嘉儀姐= ='幫我借到本世史返黎。~__~'
中史:借吾到書了-_-'。拎左後面一本頂當=0=' 算喇。
Miss余教書教到入哂神=_='點會知我地有冇帶啊。囧。
又真係有幾多笑料下=口='哈哈
放學:就咩咩咩補課。打波=_='。某某都吾矛囉。不供名好啲:)
打完上返去補課。之後圍埋玩Uno?= ='。吾多想玩=_='但博博咁積極叫我玩。
冇理由吾玩喇。:)
玩完就走喇。諗住搵音樂陳=_='。點知佢又好似走左囉。Miss唐=_=。咩意思啊你= ='。
暗示左好多次囉你= ='。但次次都吾係我想既都吾係你咁講既目的:P。
跟住上左五樓音樂室搵=_='仲係冇。 咁我同蘇傑、博博就由中樓跑返地下= ='。(想甩肥賢,哈哈
最後都係樓下等返佢=_='
出左學校。= ='。行左陣。吾知邊個講咩咩。搞到我又唱左廿四味啲歌串肥賢= ='
搞到肥賢發牌氣= ='同我地分路走。~_~'算喇。聽日應該冇事咖喇。
跟住就去打波了~_~'。蘇傑勁左好多:D。一齊操佢..哈哈。
姐姐又黎左打= ='仲要著住校服:S。洗米比佢電到抽筋喇實。
打完波就走lu。
我諗全日最開心既日子。都喺係街外或者學校喇。
返到屋企。?有咩做。好開心咩?Sorry= ='I Don't think so。
好埋怨自己囉sosad 唉。

|