ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


五月四日。 分類: 愁。

 

 

 

 

 : ) 每日早上都幾開心咁,因為.?

 

今朝搭巴士見吾到shama :'(   (見到又點呢= =?sosad

 

雖然剪完頭髮。柒到離譜= ='。

 

但我寧願比人話柒,都吾想停課囉sosad'

 

 

 

落雨~_~'吾使早會:)

 

班主任課:冇量體溫=_='落返去量。陳sir又講左啲道理了:'(

 

數學:無做嘢~____~'陳sir講啲野真係幾有道理=_='唉。(我可以話我吾係果種人囉!!

 

小息:都係食左早餐先喇sosad

 

英文:bowtel。$$%^#$%^*^*(%$#$%^&*()^*(。講完了。落堂!

 

小息:咁又過左。= ='

 

D.T:囧。梁頌軒真係...算喇= ='吾怪得你。件作品吾係你既- -'又真係吾使整到咁完美。

吾該哂你幫我倨就真=_='。整完制版lu。下堂整武器先!!!

 

lunch:日本?撚手?日本?撚手?日本?撚手?~_~'暈了。

 

中文:張老師-_-'。身為中文科長嘅我。就幫老師收工作紙喇。=_='

 

世史:吾該哂嘉儀姐= ='幫我借到本世史返黎。~__~'

 

中史:借吾到書了-_-'。拎左後面一本頂當=0=' 算喇。

Miss余教書教到入哂神=_='點會知我地有冇帶啊。囧。

又真係有幾多笑料下=口='哈哈

 

 

放學:就咩咩咩補課。打波=_='。某某都吾矛囉。不供名好啲:)

打完上返去補課。之後圍埋玩Uno?= ='。吾多想玩=_='但博博咁積極叫我玩。

冇理由吾玩喇。:)

 

玩完就走喇。諗住搵音樂陳=_='。點知佢又好似走左囉。Miss唐=_=。咩意思啊你= ='。

暗示左好多次囉你= ='。但次次都吾係我想既都吾係你咁講既目的:P。

跟住上左五樓音樂室搵=_='仲係冇。 咁我同蘇傑、博博就由中樓跑返地下= ='。(想甩肥賢,哈哈

最後都係樓下等返佢=_='

 

 

出左學校。= ='。行左陣。吾知邊個講咩咩。搞到我又唱左廿四味啲歌串肥賢=  ='

搞到肥賢發牌氣= ='同我地分路走。~_~'算喇。聽日應該冇事咖喇。

 

 

跟住就去打波了~_~'。蘇傑勁左好多:D。一齊操佢..哈哈。

姐姐又黎左打= ='仲要著住校服:S。洗米比佢電到抽筋喇實。

 

 

打完波就走lu。

 

我諗全日最開心既日子。都喺係街外或者學校喇。

 

返到屋企。?有咩做。好開心咩?Sorry= ='I Don't think so。

 

好埋怨自己囉sosad 唉。

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-05-05 12:34 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]