|
|
| 五月二十七日。 |
分類: 愁。 |
今朝冇去補課=____='六點半鬧鐘就響了。但被我熄左= ='
七點又起身。返學=_='
祺祺迷路啊= =? 唉。落到去同佢失散了= ='
早會:落雨,所以轉做班主任課~
電腦堂:挑= ='同礦石嘈!吾使我做:P。罰企!!!
小息:食早餐~
生物堂:啊康「xxxxxxxx。」好仆街囉佢。
小息:行行企企-_____-
數學堂:又吾鬼教第九課。「妖!都話呢課識洛」
lunch:咪走雞有著落= ='。隔離台係Miss , 啊SIR果班=_='
中文堂:做聆聽評估._.
英文堂:Oral。我諗應該會合格!!!!
放學:魔術班。原來三哥有啲咁既背景!!!!!!
好想打波啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|
| 發表時間:2009-05-28 01:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | ... | 419 | »
|