ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


520<3。O o Lei。囧 分類: 唉。

 

 

 

 

唉-_-'。遲到囉。好離譜sosad。仲要講埋大話,唉。

 

八點先起身。沖涼果陣係咁諗緊返吾返好。

返既話:作咩大話好呢= ='

吾返既話:下晝先返喇,家長信~_~

 

但…突然有估推動力囉。

因為想…所以先返。囧

 

 

差吾多九點先返到去=_='

 

視藝堂:四格漫畫。發覺自己…畫畫真係好冇天份囉。唉。但又好想畫畫T_T

 

小息:食早餐

 

生物堂:好耐冇上達明堂。今堂真係幾幼稚下。面對吾到自己sosad

 

小息:坐係課室。等………

 

數學堂:做工作紙。

 

lunch:約左Rocky食飯=_='。Rocky果然人如其名,好鬼食得。食完添飯囉佢sosad。

   Rocky講粗口囉。哈哈

 

中文:好多人走左去聽講座=_='。得返半班都冇係課室上堂。靜~_~

 

英文:做Grammar。好正~_~!。

 

 

放學:去魔術班。三哥都講粗口。 (今日搞咩=\ ='咁多人講粗口既。520特別多人講?

 

跟住就去左禮堂喇。:):):):):):):):):):)

 

Ms Tong…都吾煩囉:@。 (話說今日都打左佢好多下。毒佢既人,好對吾住啊T_T

 

其實今日520 有啲核特野想同某某講咖=_='。

 

但係今日ms tong 講得太多了。唉。算喇都係。

 

愈想愈傷心。還是早睡吧。

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-05-20 10:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]