|
|
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 520<3。O o Lei。囧 |
分類: 唉。 |
唉-_-'。遲到囉。好離譜sosad。仲要講埋大話,唉。
八點先起身。沖涼果陣係咁諗緊返吾返好。
返既話:作咩大話好呢= ='
吾返既話:下晝先返喇,家長信~_~
但…突然有估推動力囉。
因為想…所以先返。囧
差吾多九點先返到去=_='
視藝堂:四格漫畫。發覺自己…畫畫真係好冇天份囉。唉。但又好想畫畫T_T
小息:食早餐
生物堂:好耐冇上達明堂。今堂真係幾幼稚下。面對吾到自己sosad
小息:坐係課室。等………
數學堂:做工作紙。
lunch:約左Rocky食飯=_='。Rocky果然人如其名,好鬼食得。食完添飯囉佢sosad。
Rocky講粗口囉。哈哈
中文:好多人走左去聽講座=_='。得返半班都冇係課室上堂。靜~_~
英文:做Grammar。好正~_~!。
放學:去魔術班。三哥都講粗口。 (今日搞咩=\ ='咁多人講粗口既。520特別多人講?
跟住就去左禮堂喇。:):):):):):):):):):)
Ms Tong…都吾煩囉:@。 (話說今日都打左佢好多下。毒佢既人,好對吾住啊T_T
其實今日520 有啲核特野想同某某講咖=_='。
但係今日ms tong 講得太多了。唉。算喇都係。
愈想愈傷心。還是早睡吧。

|
| 發表時間:2009-05-20 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 419 | »
|