最後一日考試~~~加油喇!!!!
返到學校就食左個早餐=..='
之後就溫下生物英文生字咁~~~都吾知考咩~_~'愁~~~
今日係小食部對開果度集隊=_= (雨天操場?? 雨天= =' 唉~~~咁都吾知叫咩,失敗~
又熱又焗…呼~~~~
1115 開考了∼
痴線咖…都唔知邊個出卷囉!!!0.5分一題~~~~痴線!!!!!!!唉~~~~
慈父果然係慈父「知唔知咁樣會騷擾到入面考緊試既果啲人咖,試諗下如果考緊果個係你,你會有咩感受咖。」
有班不良分子係度笑囉sosad~唉
考完就諗住去搵ms leung拎電話丫,點知無人聽電話~~~(佢應該去左食飯,Sigh~~
咁我就走喇~~~~~~
Sigh~~~~~去左打波,真係好廢sosad''
唉!!!!!暑假:返工、夾band、打波!!!!!
我要變強~~_~ (發夢喇...唉~~~~
希望暑假呢個plan 可以實現喇~~~~~唉
........打完波~同呀俊去左麥當勞坐陣~_~
兩個人食一個餐:P (話說唔係咁肚餓=_='
食完就搭巴士返粉嶺喇∼
祺祺話悶:P , 同佢落街行下=_='
順便拎左部機落去影下-口-' (啊爸竟然比~~~
哈哈~~~
唔upload啲相喇~~~去facebook睇喇sosad~~~
影得好差∼唉/口\''
Can you tell me what can i do ? sosad~~
Sigh~~~

|