|
|
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
| 七月五日。:) |
分類: 未分類 |
話說尋晚應承左人今日帶佢搭巴士-3-' (粉嶺
咁我就較哂鬧鐘喇(三個= ='
咁我又要聽住收音先睏得著喎(失眠~_~
但係我又驚塞哂兩個耳機會聽唔到鬧鐘聲=[ (好煩囉我
咁我就塞一個睏喇~~~=_='
去到今朝唔知幾多點就起左身熄左佢=_='
咁我較左個鬧鐘係九點半~~~都好彩聽到~_~'
起身就刷牙洗臉喇~
十點七就出門口了~~
去到都係等左一陣間 :D
係我早到左ja-3-'
就去左食早餐喇我地=_='
唉~~~估唔到-3-'諗食咩都諗左咁耐=[ 好失敗..。
最終去左大家樂食~~~
=_='好好笑,好開心=[
突然=_='某唔知係咪飲錯野=[,搞到胃痛T_T
臨時取消左唔去了=_='
咁我就帶某周圍行下喇:D~
-__-'想去果度,點知又落雨sosad~
覺得自己好煩添~~~唉T_T
之後又返返粉嶺中心買衫@_@~
好靚喎真係~~!!!! (著咩都靚咖喇=[SIgh~~~
之後行左一陣原來諗住去沙田-_-'
點知SOSAD~N270= ='唉~~~好Q''火羅''啊~~妖~
又Miss左班73a=_='Sorry啊.唉~~~又見妳咁攰=[
好似好唔開心咁=[ 咁我都唔想再煩妳喇~~~
陪妳等巴士走人算喇T_T
唉~~~~~~~~好失敗囉!!!!
勁後悔~~~勁想跑去下一個站上車=[
Sorry呀~~~~~~
今日真係真係好開心=[ but , 見某好似~~~唔多耐煩咁~
搞到我都覺得自己好煩~~~唉~~
anyway~~~Sorry~~~

|
| 發表時間:2009-07-05 10:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | ... | 419 | »
|