ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


七月五日。:) 分類: 未分類






話說尋晚應承左人今日帶佢搭巴士-3-' (粉嶺

咁我就較哂鬧鐘喇(三個= ='

咁我又要聽住收音先睏得著喎(失眠~_~

但係我又驚塞哂兩個耳機會聽唔到鬧鐘聲=[ (好煩囉我

咁我就塞一個睏喇~~~=_='


去到今朝唔知幾多點就起左身熄左佢=_='


咁我較左個鬧鐘係九點半~~~都好彩聽到~_~'


起身就刷牙洗臉喇~

十點七就出門口了~~



去到都係等左一陣間 :D

係我早到左ja-3-'

就去左食早餐喇我地=_='



唉~~~估唔到-3-'諗食咩都諗左咁耐=[ 好失敗..。

最終去左大家樂食~~~



=_='好好笑,好開心=[

突然=_='某唔知係咪飲錯野=[,搞到胃痛T_T

臨時取消左唔去了=_='



咁我就帶某周圍行下喇:D~

-__-'想去果度,點知又落雨sosad~

覺得自己好煩添~~~唉T_T



之後又返返粉嶺中心買衫@_@~

好靚喎真係~~!!!!  (著咩都靚咖喇=[SIgh~~~

之後行左一陣原來諗住去沙田-_-'



點知SOSAD~N270=   ='唉~~~好Q''火羅''啊~~妖~

又Miss左班73a=_='Sorry啊.唉~~~又見妳咁攰=[

好似好唔開心咁=[ 咁我都唔想再煩妳喇~~~

陪妳等巴士走人算喇T_T

唉~~~~~~~~好失敗囉!!!!

勁後悔~~~勁想跑去下一個站上車=[

Sorry呀~~~~~~



今日真係真係好開心=[ but , 見某好似~~~唔多耐煩咁~

搞到我都覺得自己好煩~~~唉~~

anyway~~~Sorry~~~







 
發表時間:2009-07-05 10:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]