|
|
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
| 2009-02-10 |
分類: 唉。 |
唉。
呢排都會覺得自己起吾到咁。
今朝聽到鬧鐘聲-___-'.
Avril Thank you= ='.........(kai?= =]
班主任課:唉...........。個阿嬸無喇喇入黎話:[ 屈sir今日無返。第五、六堂留係課室自修。!]
超白痴囉/口\'唉。
中文:唉。無心機。無P.E。...囧。係咁調位。顏Sir係咁叫我返位= ='唉!
小息:食野。唉。
英文:電腦室...=__='
小息:hea下。睇下人地黎借書咁。..
P.E:睇咩咩Face果個=__=''。訓左/口\'
Lunch:究竟去邊食-__-',,好煩!
生活教育:Miss Chan Chan 一個人教。好似好辛苦咁/ 口\''
數學:囧。被人罰企添/口\'
地理:感覺上佢好可憐/口\。冇人聽佢聽。囧
放學:多數人走哂=3='(男仔...。
唉。算喇。既然你都講到咁明。咁我都無謂再嘈你。
今日無係你隔離坐超過十五鐘。滿意嗎?
只怪我說話過份。算喇。.唉!

|
| 發表時間:2009-02-10 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | ... | 419 | »
|