|
|
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
| 2009-02-06 |
分類: 唉。 |
唉。
今朝又聽吾到鬧鐘聲了。去吾到高寶補課。
七點半先起身。
唉。
點解沖涼果陣會覺得咁舒服。
如果我早出門口幾分鐘。
實吾會遲到。
點解連架小巴都玩我=__='
明知我隻腳痛到咩咁。行步路都痛喇。
仲要我跑去追你- -?''冇病啊..。唉
算喇。
今年運程:愈來愈當黑。?
距離肺癌時間剩下多少.....?

|
| 發表時間:2009-02-06 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | ... | 419 | »
|