|
|
2009 年 2 月 2 日 星期一  |
| 祺祺生日快樂=_=' |
分類: 唉。 |
二月二號..
今日係祺祺生日^_^''
所以我十二點就出左南丫島了。
同祺祺、他妹、他弟係旺角唱K= ='
唱左好多首LMF的= ='.
唱完就去左旺角行下。..
諗住買多件恤同埋皮帶= ='
但係都係無收獲=__='
SORRY= ='My Style Is Very Bad Of everyone / .\'
搭火車走了..。
又去左上水行~_~''
叫埋撚榫。
又係無收獲/ 口\''
Sorry men。
返屋企後。食完野。
等電話=_='..
去Fd屋企。通頂= ='
打麻雀、啤牌、睇片。
到四點幾。睇saw 4 =_='
四個人睇=_='感覺上無咁驚...。
睇睇下。有個訓= ='有兩個話回復心情。
咁我都廢時睇了= ='..( 一個人睇非常淆- -
我又睏。囧=______='..

|
| 發表時間:2009-02-03 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | ... | 419 | »
|