最後考埋今日。..........
物理。....。 正-__-''
返到學校= =''
見到某某拎住張英文睇=____=''
痴左過去睇埋一份=__=''
早會完左-_-'
陳sir捉我= =''以為死硬喇d頭髮= =''
點知佢話我做咩企咁後= ='又話見到我傾計咁。..
囧。...放鬆哂=_=''
考物理了。______。''
做做做。....我諗今次應該合格既=____=''囧。希望係喇/口\''
做完又係剩返半個鐘- -''
唉。睏啊睏。.
完左了。...
小文果d又去打機囉= =''
日日打。因住打窮你地啊。哈=_=''
而我就返屋企喇梗係=____=''
唉。好後悔冇將啊爸講d野記住-____-''
啊爸尋晚話今日會停電。...
由於我聽到但冇記住既關係=_=''
搞到。.....要行樓梯返屋企。...Shit=_=''
行廿八層=__='唉。...仲要由下面行上去。..../口\''
行下跑下咁。....行幾層又跑幾層= =''
一路行一路催眠自己。...
話:
例如:
我廿八樓。...我行到十四樓時。
會諗:=_=行多次咁多層就到了。...每到一層=_='會咁諗一次。...凸。
行到最尾的八樓。...博命跑=_=''....哇=]]
攰到抽筋啊=___________________________=''
返到去。停電。咩都做吾到-_-'
但有啤牌係度-_-'..一個人玩下啤牌。影下相咁。錄下片咁-_-'
玩左都好耐下。有電了=_='
唉。真係....................。難忘=_='
三點幾。小文打比我話想打機-_-'...
所以叫左佢黎我屋企打機= ='...反正我都吾想打。囧.
打到五點幾。食埋飯。出發返學校聽咩鬼野選科會=_=''
一路聽。一路想睏囉=_='。
聽左成兩個幾鐘。完了。..
走-________-'搭火車陪小文兜左去上水-_-'再返粉嶺。囧。無聊吧=_=?
今日考完試-_-'輕鬆左D卦。囧
希望今年d成績。....可以合格喇=_='
希望妳的成績會高高高的。囧

|