ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


呼。...。 分類: 唉。

最後考埋今日。..........

 

物理。....。 正-__-''

 

 

返到學校=   =''

 

見到某某拎住張英文睇=____=''

 

痴左過去睇埋一份=__=''

 

 

 

早會完左-_-'

 

陳sir捉我=  =''以為死硬喇d頭髮=   =''

 

點知佢話我做咩企咁後=  ='又話見到我傾計咁。..

 

囧。...放鬆哂=_=''

 

 

 

考物理了。______。''

 

做做做。....我諗今次應該合格既=____=''囧。希望係喇/口\''

 

做完又係剩返半個鐘-   -''

 

唉。睏啊睏。.

 

 

完左了。...

 

 

小文果d又去打機囉=   =''

 

日日打。因住打窮你地啊。哈=_=''

 

而我就返屋企喇梗係=____=''

 

 

唉。好後悔冇將啊爸講d野記住-____-''

 

啊爸尋晚話今日會停電。...

 

由於我聽到但冇記住既關係=_=''

 

搞到。.....要行樓梯返屋企。...Shit=_=''

 

行廿八層=__='唉。...仲要由下面行上去。..../口\''

 

行下跑下咁。....行幾層又跑幾層=   =''

 

一路行一路催眠自己。...

 

話:
例如:
我廿八樓。...我行到十四樓時。
會諗:=_=行多次咁多層就到了。...每到一層=_='會咁諗一次。...凸。
行到最尾的八樓。...博命跑=_=''....哇=]]
攰到抽筋啊=___________________________=''

 

返到去。停電。咩都做吾到-_-'

 

但有啤牌係度-_-'..一個人玩下啤牌。影下相咁。錄下片咁-_-'

 

玩左都好耐下。有電了=_='

 

 

唉。真係....................。難忘=_='

 

 

三點幾。小文打比我話想打機-_-'...

 

所以叫左佢黎我屋企打機=  ='...反正我都吾想打。囧.

 

打到五點幾。食埋飯。出發返學校聽咩鬼野選科會=_=''

 

一路聽。一路想睏囉=_='。

 

聽左成兩個幾鐘。完了。..

 

走-________-'搭火車陪小文兜左去上水-_-'再返粉嶺。囧。無聊吧=_=?

 

 

 

今日考完試-_-'輕鬆左D卦。囧

希望今年d成績。....可以合格喇=_='

希望妳的成績會高高高的。囧

 







 
發表時間:2009-01-20 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]