ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


2009-01-13 分類: 唉。

今朝七點幾比細佬叫醒=  =''

 

佢以為我七點幾返。囧

 

吾理佢。繼續睏zzZ

 

 

訓到十點。自動起身=  ='

 

 

老豆打緊機。

 

 


 

 

睇黎。阿爸阿媽都吾知我未返=   ='

 


 

 

我彈左句:幾點啊。十點未。

 

 


 

 

 

阿爸居然回答到我:十點一了。

 

 

 

 

我:十點半叫我=  ='

 

 

 

 

阿媽:[椅]。你仲未返學咖。

 

 

 

 

 

冇理佢=  ='繼續睏。


 

 


 

十點半起身後。沖涼=   ='

 

 

 

 

凸。我居然可以一邊沖涼。一邊刷牙。

 

 

 

唉=   ='我太神了。

 

 


 

 

 

十一點幾去搭車。


 

 


 

 

 

返到去岩岩好=v=''

 

 

 

 


 

 

好似冇咩人發覺得剪左頭髮咁=   ='


 


 

 

 

可能佢地吾覺我剪左。唉。

 

 


 

 

 

但我真係覺得自己剪左好多=3='

 

 


 

算喇。希望嬌嬌吾好再捉我了=0=''好煩= .=''

 

 


 

 

考英文聆聽。

 

 


 

 

唉。我真係好鐘意英文=  ='


 


 

 

 

但係我驚自己會抄粉=  =''唉。

 

 


 

 

 

 

 

考完去左食野=  ='

 

 

 

 


 

食完返去考生物-v-''

 

 



 

 

 

好似識識地。=  ='但又好似吾多識=  ='

 

 


 

 

做左半個鐘都冇。

 

 

 

 


 

做完。睏啊=  ='


 

 


 

唉。咬住香口膠。咬到無哂味。


 

 

 

頂=  ='真係。。。。。。唉

 

 


 

考完之後=   ='

 

 

 

 

小文話去食野。

 

 


 

算喇。反正我都吾想咁早返屋企咖喇。唉

 

 

 

 

陪佢去食麥。

 

 


 

 

飲左杯奶昔=3=


 


 

 

搭車返歸=3=''


 

 

 

 

返到去直接搵fd。睇左陣波。

 

 

 

去左fd屋企0.0





 

迫我睇怪談。唉


 

 

明知我驚呢d野咖喇=   ='

 

 

 

 


 

睇左陣。扮野話返屋企食飯=  ='

 

 

 

 

 


 

終於甩到身了。(呼)


 

 


 

 

聽日考化學。要加油啊。

 

 

 

妳要加油啊

 







 
發表時間:2009-01-13 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]