|
|
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
| 2009-01-13 |
分類: 唉。 |
今朝七點幾比細佬叫醒= =''
佢以為我七點幾返。囧
吾理佢。繼續睏zzZ
訓到十點。自動起身= ='
老豆打緊機。
睇黎。阿爸阿媽都吾知我未返= ='
我彈左句:幾點啊。十點未。
阿爸居然回答到我:十點一了。
我:十點半叫我= ='
阿媽:[椅]。你仲未返學咖。
冇理佢= ='繼續睏。
十點半起身後。沖涼= ='
凸。我居然可以一邊沖涼。一邊刷牙。
唉= ='我太神了。
十一點幾去搭車。
返到去岩岩好=v=''
好似冇咩人發覺得剪左頭髮咁= ='
可能佢地吾覺我剪左。唉。
但我真係覺得自己剪左好多=3='
算喇。希望嬌嬌吾好再捉我了=0=''好煩= .=''
考英文聆聽。
唉。我真係好鐘意英文= ='
但係我驚自己會抄粉= =''唉。
考完去左食野= ='
食完返去考生物-v-''
好似識識地。= ='但又好似吾多識= ='
做左半個鐘都冇。
做完。睏啊= ='
唉。咬住香口膠。咬到無哂味。
頂= ='真係。。。。。。唉
考完之後= ='
小文話去食野。
算喇。反正我都吾想咁早返屋企咖喇。唉
陪佢去食麥。
飲左杯奶昔=3=
搭車返歸=3=''
返到去直接搵fd。睇左陣波。
去左fd屋企0.0
迫我睇怪談。唉
明知我驚呢d野咖喇= ='
睇左陣。扮野話返屋企食飯= ='
終於甩到身了。(呼)
聽日考化學。要加油啊。
妳要加油啊

|
| 發表時間:2009-01-13 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | ... | 419 | »
|