ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


凍。 分類: 唉。





今日個鬧鐘。                  

響左十幾次囉=_=''                              

好似由五點響到六點幾!                             

好煩的說=]]只為了起身補課。                    

                                     

                                         

朝早起到身!                             

哇=  =''凍到你啊。                               

一路刷牙。一路震牙=]]                                     

一路腳震=]]唉=]]                               

                                      

                                     

搭火車返學。                                  

轉巴士。                                    

見到miiss崔=  ='                           

原來佢係搭K巴既!                                   

囧。                                   

                                     

                                    


返到去。岩岩好見到gobo-   -''                           

入去補課了!                              

都吾知補d咩囉=   =''                              

                                              

                                            

                                                 

英文。唉=]]雖然真係好鐘意好鐘意!                                                  

但係gobo真係無乜點教過我地gammar果本野囉!                                  

所以入面好多都可以話係吾識/ .\                                    

吾通今年英文會吾合格/_\?                            

                                         

                                          

                                       

作文作左222字=   =''                            

超過上限 [200]字                               

扣分咪扣分囉=]]                                

唉。反正都吾合格喇/_\''                                        

                                      

                                    

                                     

放學。唉=0=''                                  

                                

悶撚到嘔=   =''                               

                                          

陪小文果d去打機。                               

                                      

玩咩left 4 dead=   =''                                   

                             

真係幾刺激下。                              

                           

but可能我真係對打機呢回事冇乜興趣了。                             

                                                         

玩玩下。覺好悶啊。唉。                       

                                    

玩完。諗住打波。                             

                               

但係隻手太凍太彊了..!!!!                             

                                   

都係算喇.吾打喇.                       

                            

Sorry啊洗米=   =''                           

                          



今日係禮拜五。                         

                      

聽日後日又吾洗返。/口 \''                         

                                    

唉。又係屋企=   =''托柒了!                                 

                                        

我怕在家會想起妳。

 

 

 

 







 
發表時間:2009-01-10 12:08 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]