|
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
| 2009-01-19 |
分類: 唉。 |
唉。_。
今朝好似遲到了= =''
但本身係可以吾遲到的-_-''
七點起身。...
但個fd=_='...遲左起身。囧...
等埋佢=_=''。搞到搭八先行去火車站先搭火車=_=''
佢都遲到了= ='....
返到學校搭四。
囧。覺得自己好似好衰咁=_=''
前面有兩個係到簽緊=_=''
又有兩個走佬-_-'...[[校工見吾到]]
所以我又跟住走= =''.....好對吾住果兩個人添-_____-''
今日考地理=_='
囧。....撞下=_=' 睇運氣喇。/口\''
次次做完卷都剩返成半粒鐘或以上=_=''囧
放學又同小文果d去打機=_=''。...唉。
但約左人。...打左兩個鐘就走了。...
返到粉嶺約左人食lunch-_-''
行去聯和墟。...食完-_-''
又行返屋企。累=]]
聽日考物理。....
希望啊Sir吾會出咁難比我地喇=____=''
大家加油啊。
最後一科。妳要加油啊=]]

|
| 發表時間:2009-01-19 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | ... | 419 | »
|