|
|
2009 年 1 月 3 日 星期六  |
| 2009-01-03 |
分類: 唉。 |
無野搞T^T...
過埋聽日就搞點..xdd
好想返學...
但又吾想考試...
個個都係咁諗,,?
可惜我到衣定都未拎過一本書出黎睇- -''
唉....
點算好...T^T..
希望吾會肥佬喇= =v''
只求合格= =''成功..?
囧....
唉...吾想煩妳了..

|
| 發表時間:2009-01-04 12:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | ... | 419 | »
|