|
|
2009 年 2 月 16 日 星期一  |
| 2009-02-16 |
分類: 唉。 |
今朝六點幾就起左身/__\'
尋晚因為一啲野搞到訓吾多著/. \'
唉。....
早會:搞到我好冇心機囉妳-__-'
數學:做下工作紙。但係仲係係度諗緊/__\'
小息:去左男更-0-'等啊等。
英文:走堂/___\'去左男更-__-'
小息:去左小食部食野。
DT:走堂。妖!死人鄧耀宗...我地走堂關你尻事咩..
你報串報到咁撚勁啊?
搞到超多老師搵我地囉!!!!
食左個小過/___\''唉! 拜你所睗啊宗哥!
lunch:唉!無心機了/__\'
中文:唉!
世史:唉!!
中史:唉!!!
放學:補課............簽完名全部自由活動囉= ='唉!
去左打波/口\''
唉.。我寧願妳一世都冇答案啊/_\'
唉。...................................................................
16/02/2009 12:43a.m

|
| 發表時間:2009-02-16 10:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | ... | 419 | »
|