|
|
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| 2009-02-13 |
分類: 唉。 |
今朝返到去補課-__-'
又係頭三個去=__='囧
早會:企-___-'
英文:唉-__-'冇reading 1真係慘..。又冇話比高寶知。
拎左本reading 2 出黎扮野=_='..唉。
幾驚比高寶發現xx(
小息:唉.....
世史:愈黎愈吾鐘意上堂了/口\。訓左!
普通話:調位、好熱囉!啊sir係咁講=_='我地又係咁講。
我用普通話同啊康講左句「超屌」。
突然靜左。啊sir望住我笑左下。個笑容都幾淫下= ='。哈
小息:唉。坐/口\
中文:調位「五分鐘」。之後講講下。啊Sir又話「ok!多五分鐘」= ='。
點知坐到落堂!-3-'
lunch:去左日本料理食=_='!
中史:做工作紙=_='。
化學:全班調位!「吾係私自調」= ='。又係同果啲一齊坐。
之後做工作紙=_='。我好專心做。隔離果個好專心抄/口\''
放學:吾知點解。每次踩出學校門口。都有一種feeling。..係吾想出黎果種。
唉。但係衣家點都要出!因為..........!囧。
各位情人節快樂!
有情侶的千其要拖到實一實!
單身的記得搵到條女/仔喎..!!..

|
| 發表時間:2009-02-14 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 419 | »
|