早會:好熱=__='' 肥裕熱到留哂汗都吾除衫~_~'' 恐怖!
數學:唉。太累了。訓左。Sor啊葉sir。訓到隻手隻腳超痺囉/_\''
小息:食左少少野=_=''
英文:囧。係度講吾知咩=3='
小息:望望望=_='又望吾到。
DT:好采做好幅圖-3-'。整到左四隻腳了-口-''
lunch:食麥當勞=___='' 食完周圍行下返學校=__=' 望啊望。望到了XDD
中文:選男班長-__-'...雖然我超想做的說。但係宗哥咁多fans-_-'
就比佢連任了--囧!
世史:一開頭聽啊聽-_-'愈聽愈睏。就睏左=___='
中史:今班冇睏= =' 答左問題??? 點解Ms yu 放學會讚我= ='。真係奇怪/囧\
放學:係學校hea。去左打乒乓波。捉左兩三場象棋=__='。家下啲F.2都幾勁喎。
hea到五點就上去聽講座。見吾到既=0=''。哦...。原來.....!! 聽啊聽...。
一路聽一路望咁/__\''唉。 完左-__-'。 臨離開學校果刻...。個心有種感覺係超難受的說。/口\''
唉。.....點解..../_\。亂啊~~∼~∼~∼

|