|
|
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
| `2-2-2'' |
分類: 唉。 |
尋晚臨訓仲諗住。條頸咁樣。..聽日都吾知起吾起到身添= ='
今朝起身。雖然起身個陣係超痛= ='。
但係吾想成日係床到。所以忍住痛咁起身= __ ='
起完身。食完野。囧。就食左粒止痛退燒藥-__-'
無人陪我去拎藥=__='
咁算喇。為有自己去喇!!!
拎左包止痛退燒藥=_=|and 一支藥膏=___='
搭錯車= =''好失敗囉../__\'' 太亂了部車。循環線..吾知邊部先岩=_=''唉
返到屋企。第一時間|茶|藥膏-3-'
之後就對左部電腦一陣。
落左街買野食-__-'...
四點半到又食左次藥-3-'。
六個鐘一次=__='每次一粒。=口='
希望聽日返學會冇事喇/________________\''''''''

|
| 發表時間:2009-02-22 04:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 419 | »
|