ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 3 月 4 日  星期三   晴天


三月四日。神累了? 分類: 唉。

 

 

 

今朝又要補課。搭小巴算了/__\''

 

因為搭火車又要行咁遠。之後又要轉巴士=_=' 又要上落樓梯 Orz。

隻腳拗柴,所以我驚行樓梯果陣行吾到。會(火羅)死=__='囧

 

 

返到去食早餐先=_='。( 由於吾知神今日會吾會安排啲咩有趣既事情比我。所以食定早餐先!

 

 

早會:=__=忘了。無聊的吧

 

視藝:整咩咩=__='。好似整完了。囧。蛇身樹熊頭。藝術=  =?

 

小息:忘了/口\大概是太無聊=3='

 

生物:做實驗=_='。但做到三分鐘。見無乜顏色之後。

   就亂咁黎=__='。係咁搞。(溝)黎(溝)去。

   這就是真正的科學家=   =?

 

小息:又是無聊的過吧。

 

數學:做果份TSA數學。呢個位都幾好的。但太悶了。

   左手面是全級第一。右手面是全級第三?

   左右都有得問XDD

 

lunch:父親幫我來學校找陳sir拿電話。囧。跟住去左食麥當勞=__='

 

中文:好想調位添。囧

 

英文:好睏啊。背默=_=''。之後比時間我地休息。真係瞓左。囧。

   之後就叫醒我=__='

 

 

放學:留低做Reading 3。做完去隔離班等小文。

   成班比人罰抺台。係佢地課室路口傾下計咁等=_-='。

   

知吾知我好睏=__='。但係見到小文瞓了。我又驚過站。所以冇瞓到/___\'累''

 

 

 

神啊=__='。你累了嗎?貴人善忙?= =。今日諗吾到點整我啊。

 

吾緊要=_='比次機會你。聽日整我!吾該喇。

 

洗吾洗我晚晚瞓之前都祈禱問候你啊?

 

 

拎返部電話了。

 

 







 
發表時間:2009-03-04 11:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]