今朝又要補課。搭小巴算了/__\''
因為搭火車又要行咁遠。之後又要轉巴士=_=' 又要上落樓梯 Orz。
隻腳拗柴,所以我驚行樓梯果陣行吾到。會(火羅)死=__='囧
返到去食早餐先=_='。( 由於吾知神今日會吾會安排啲咩有趣既事情比我。所以食定早餐先!
早會:=__=忘了。無聊的吧
視藝:整咩咩=__='。好似整完了。囧。蛇身樹熊頭。藝術= =?
小息:忘了/口\大概是太無聊=3='
生物:做實驗=_='。但做到三分鐘。見無乜顏色之後。
就亂咁黎=__='。係咁搞。(溝)黎(溝)去。
這就是真正的科學家= =?
小息:又是無聊的過吧。
數學:做果份TSA數學。呢個位都幾好的。但太悶了。
左手面是全級第一。右手面是全級第三?
左右都有得問XDD
lunch:父親幫我來學校找陳sir拿電話。囧。跟住去左食麥當勞=__='
中文:好想調位添。囧
英文:好睏啊。背默=_=''。之後比時間我地休息。真係瞓左。囧。
之後就叫醒我=__='
放學:留低做Reading 3。做完去隔離班等小文。
成班比人罰抺台。係佢地課室路口傾下計咁等=_-='。
知吾知我好睏=__='。但係見到小文瞓了。我又驚過站。所以冇瞓到/___\'累''
神啊=__='。你累了嗎?貴人善忙?= =。今日諗吾到點整我啊。
吾緊要=_='比次機會你。聽日整我!吾該喇。
洗吾洗我晚晚瞓之前都祈禱問候你啊?
拎返部電話了。

|