|
|
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
| 三月二十日。又睇醫生了-_-' |
分類: 唉。 |
尋晚睏睏下。半晚起左身。
感覺到喉嚨痛左好多=__='。但係啲藥係尋日已經食完了/__\'
所以果陣諗住聽日都係吾好返學了/__\'
費時返到去又咳到搞到發燒喇。囧
到左今朝起身。喉嚨都仲係痛痛地。
但又想返學喎。因為...''囧
班主任課:同嘉偉係度傾下計-_-' 哈哈''好好笑'。
英文:睇secret garden= =? 囧
小息:買野食。~_~
世史:同嘉偉係度玩啊玩。玩啊玩。唉= ='。死喇。吾知今次考試會吾會吾合格呢/__\'
音樂:ms 羅 真係...唉-__-'勁好人囉~_~' (並不是反語喔=__='
小息:留左係音樂室玩琴。哈哈-___-'
中文:同嘉偉係度玩啊玩。玩啊玩。之後做工作紙-__-'
Lunch:潮記食麵。唉-__-' 好想飲凍奶茶啊。但係又咳喎/___\''
中史:唉。睏左囉。好失敗。好驚會吾合格啊:'(。"ms yu 問啲問題。個個都好似識答咁。唉=__='
睇黎我今次吾死吾得喇。
化學:囧。分組做研習...。= ='。Topic:染髮的化學=__='。囧。
附上簽名紙兩張=__='
康哥簽名=___='囧

在下簽名=__='太誇張= =?
唉。美化左化學室張台添/__\'..SOR啊''

|
| 發表時間:2009-03-20 09:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | ... | 419 | »
|