|
|
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
| 三月十八日。 |
分類: 唉。 |
因為病既關係-__-' 所以今朝係冇去到補課的~_~''
話說今朝起身都仲係有少少咳-__-'。
囧=__='個頭真係好有趣~_~'
食埋藥就出門口。=__='(差啲吾記得帶藥返學校~_~'
早會:咳-___-'啲藥冇作用了?
視藝:幫白色果碌野上色:S。好成功=__='囧。
小息:都係上緊=__='
生物:個肚。.....。絞絞作痛的。~_~想嘔似的。(冇食野既關係?
小息:食左少少野。再食藥~_~' (勁想飲哂成支咳藥水囉。:S
數學:葉Sir無返。代課。係度傾下計咁=__='
lunch:成仔記。=__=' 四個一齊炸醬麵:S。好失敗囉。食吾哂。唉。 (無胃口?
中文:我好似睏左添:'(。
英文:讀下野咁。=__='就過左了。囧。突然發覺張電話卡=_='「USIM卡啟動失敗」~_~'
放學:Magic Class=__='。係度玩啤牌=__=' 哈哈'
玩到五點幾就走了。
囧。聽日交錢先得-___-'。不過交吾交都無所謂喇。(反正都無乜人打比我的。囧
呢幾日都幾開心咖。XDD。
多謝妳喇。囧

|
| 發表時間:2009-03-18 07:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | ... | 419 | »
|