|
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 唉。 |
分類: 唉。 |
開心啲喇=___='。笑喇-m-'
今朝仲諗住可以挑戰下時間添-__-'
搭九先出門口。囧。
有個傻仔以為今日換季嘛-__-'
點知返到學校門口。見到冇人著夏季=_='就知咩事喇。
所以個傻仔就比人罰企左一陣喇。囧。
企緊果陣。可能有好多人見到傻仔呢一身夏季打扮= ='係心裡笑佢。
囧。
個傻仔一路企- -'話咁快陳永剛又到了。又係度扯個傻仔啲頭髮喇
而我就企左係度笑個傻仔喇。囧
傻仔中意特出啲= =?吾中意同人一樣嘛。囧 (真傻
班主任課:睇果張菲比斯食大麻news.。
物理:聽書。=__='好睏囉/__\'
小息:買野食。
中文:囧。嘉偉調左去嘉偉後面-__-' 坐嘉偉前面果個嘉偉係我=__='。
姐係我坐左係嘉偉前面。嘉偉衣家調左去我後面。然後就睏左。
小息:睏到不省人事-_-'。周不時聽到後面果啲係度打仗。好嘈\___/
英文:forget。
lunch:廣記炸。
開始無心情打了/__\'
數學:做工作紙。
地理:睏。
唉。算喇。吾打喇/____\'
唉。
妳吾好吾開心喇。唉

|
| 發表時間:2009-03-19 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | ... | 419 | »
|