|
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| 三月十六日。咳到發燒:s |
分類: 唉。 |
話說今朝起身咳啊咳。
咳得都幾犀利下咖/__|''
所以就戴左個口罩返學。
返到去。唉。冇扣到頸喉扭。搞到企左陣。
算喇。比人累就比人累喇。囧 。p.s (我吾怪你
早會:咳啊咳。全場都似得我一個咳咁。:s
數學:做數。咳咳咳'
小息:咳既關係。冇落去食飯。叫左肥仔幫我買:s
英文:bowtel 堂:s。咳咳咳''
小息:咳咳咳''
D.T:吾該嘉儀姐=__='幫我搞掂左。囧。
Lunch:其實有點兒吾想同小文果啲食。(因為吾多想傳染比佢地嘛。囧
中文:ms yip 吾可以否認你冇姿色。但,你係得既。囧。搞到我好似發燒添:s
世史:個頭開始(慶)了。呼,又要猛咳。咳到成隻狗咁囉
中史:猛咳猛咳。頭重左勁多。
放學:我驚遲多陣會返吾到屋企-___-' 所以同小文去搭車了。
去左大和搭囉。囧。佢「一萬隻大笨象撞擊中」「三萬了」「十萬」喇=__='
我「爆得未=__=? 一分鐘搞定喇咁既話」。囧。坐左係麥當勞度等佢。「五分鐘」XDD
七點落左去睇醫生。囧。估到發燒咖喇。
醫生仲叫我叫我聽日吾好返囉~_~吾係啊嘛「37.6°」炸喎。
其實佢係想昆錢姐(醫生紙
嘉儀姐=__=' 吾洗驚。我吾怪你。囧。
怪就怪神吧。

|
| 發表時間:2009-03-16 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | ... | 419 | »
|