ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


三月十六日。咳到發燒:s 分類: 唉。

 

 

 

話說今朝起身咳啊咳。

 

咳得都幾犀利下咖/__|''

 

所以就戴左個口罩返學。

 

 

返到去。唉。冇扣到頸喉扭。搞到企左陣。

 

算喇。比人累就比人累喇。囧 。p.s (我吾怪你

 

 

早會:咳啊咳。全場都似得我一個咳咁。:s

 

數學:做數。咳咳咳'

 

小息:咳既關係。冇落去食飯。叫左肥仔幫我買:s

 

英文:bowtel 堂:s。咳咳咳''

 

小息:咳咳咳''

 

D.T:吾該嘉儀姐=__='幫我搞掂左。囧。

 

Lunch:其實有點兒吾想同小文果啲食。(因為吾多想傳染比佢地嘛。囧

 

中文:ms yip 吾可以否認你冇姿色。但,你係得既。囧。搞到我好似發燒添:s

 

世史:個頭開始(慶)了。呼,又要猛咳。咳到成隻狗咁囉

 

中史:猛咳猛咳。頭重左勁多。

 

 

放學:我驚遲多陣會返吾到屋企-___-' 所以同小文去搭車了。

   去左大和搭囉。囧。佢「一萬隻大笨象撞擊中」「三萬了」「十萬」喇=__='

   我「爆得未=__=? 一分鐘搞定喇咁既話」。囧。坐左係麥當勞度等佢。「五分鐘」XDD

 

 

七點落左去睇醫生。囧。估到發燒咖喇。

醫生仲叫我叫我聽日吾好返囉~_~吾係啊嘛「37.6°」炸喎。

其實佢係想昆錢姐(醫生紙

 

 

嘉儀姐=__=' 吾洗驚。我吾怪你。囧。

怪就怪神吧。







 
發表時間:2009-03-16 08:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]