ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


三月三日神的安排 分類: 唉。

 

 

感謝神一值關照我!

 

尋日傷完腳。今朝仲以為行吾到返學添。

 

哈。但我得。Sor。

 

 

 

樓下行去對面巴士站。

 

本身一分鐘路程。都行左五行鐘。

 

 

到左八號花園。

 

巴士站行返去學校。條路長到..。

 

慢慢行。好在冇遲到。

 

 

返到去比陳sir剪頭髮。(預左了,感謝神的安排

 

多得梁頌軒扶我上課室=__='。痛~_~

 

 

班主任課:睏。

 

中文:代堂,睏左兩堂。醒左一次。見到成班圍住電腦聽歌=__='

 

小息:腳痛。行吾到落去食野。唉

 

英文:上shama。悶=__='

 

小息:hea。行吾到去邊=__='

 

P.E:本來開開心心的。被你(屈)搞到個個都黑口黑面。

   有咩靜係識搵陳sir。你吾好做人喇。咩都靠人。

   指鹿為馬咩意思你識吾識啊。吾識吾好亂咁用喇。

   同啊康係一樓企。答你等於駁你嘴?

   咁你地都幾有趣下。吾答你等於無禮貌、答你等於駁你嘴。

   咁應該點做啊?比個指引我地好喎。廢時一陣做錯你地又屌撚哂鬼喎。

   不過我吾怪你.。因為呢啲都係神的安排!我地要感謝神。

   企啊企。企啊企。

 

lunch:返課室拎電話。又咁岩屈焯元係課室門口望住我?

           又被捉了。wow。再一次感謝神的安排!

     繼續企。「我吾食lunch,衣家幫我搞點佢先」

     Ok..。冇理我。企左成個lunch。完左先出黎講一兩句。又走。又繼續企了。

 

生活教育:超想上。但...。繼續企囉。

 

數學:繼續企。轉左地方(3D)門口。

 

地理:又轉返A房門口企了。等放學。

 

 

放學:等左陣。陳SIR上黎。開完會喇終於?你爽我爽?

   吾撚比返電話我囉!又話要家長去先比。

   你係得既。

 

 

我吾怪你地!因為呢啲都係神的安排!我地要感謝神!







 
發表時間:2009-03-03 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]