|
|
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
| 三月三日神的安排 |
分類: 唉。 |
感謝神一值關照我!
尋日傷完腳。今朝仲以為行吾到返學添。
哈。但我得。Sor。
樓下行去對面巴士站。
本身一分鐘路程。都行左五行鐘。
到左八號花園。
巴士站行返去學校。條路長到..。
慢慢行。好在冇遲到。
返到去比陳sir剪頭髮。(預左了,感謝神的安排
多得梁頌軒扶我上課室=__='。痛~_~
班主任課:睏。
中文:代堂,睏左兩堂。醒左一次。見到成班圍住電腦聽歌=__='
小息:腳痛。行吾到落去食野。唉
英文:上shama。悶=__='
小息:hea。行吾到去邊=__='
P.E:本來開開心心的。被你(屈)搞到個個都黑口黑面。
有咩靜係識搵陳sir。你吾好做人喇。咩都靠人。
指鹿為馬咩意思你識吾識啊。吾識吾好亂咁用喇。
同啊康係一樓企。答你等於駁你嘴?
咁你地都幾有趣下。吾答你等於無禮貌、答你等於駁你嘴。
咁應該點做啊?比個指引我地好喎。廢時一陣做錯你地又屌撚哂鬼喎。
不過我吾怪你.。因為呢啲都係神的安排!我地要感謝神。
企啊企。企啊企。
lunch:返課室拎電話。又咁岩屈焯元係課室門口望住我?
又被捉了。wow。再一次感謝神的安排!
繼續企。「我吾食lunch,衣家幫我搞點佢先」
Ok..。冇理我。企左成個lunch。完左先出黎講一兩句。又走。又繼續企了。
生活教育:超想上。但...。繼續企囉。
數學:繼續企。轉左地方(3D)門口。
地理:又轉返A房門口企了。等放學。
放學:等左陣。陳SIR上黎。開完會喇終於?你爽我爽?
吾撚比返電話我囉!又話要家長去先比。
你係得既。
我吾怪你地!因為呢啲都係神的安排!我地要感謝神!

|
| 發表時間:2009-03-03 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | ... | 419 | »
|