|
|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| 情人節。 |
分類: 唉。 |
今日係214`情人節。又係214`家長日=___=''
本身見家長既時間係八點幾咖。
但係我改左時間-3-'
因為我知道我係無咁早可以起到身的/口\''
於是改左一點半見。
今朝十二點起身。但係....好後悔點解無改晏啲。
起到身都仲係想睏/口\''
唉。!
顏sir真係有心思=_='
擺啲朱古力係度比家長/同學食。
但我冇食到-3-'嘻.''
係度up啊up...
讚我= ='..(估吾到顏Sir啲咁老實既的人...都識講大話.!
成績普普通通喇=_='囧 (秘密
夜晚。
我地幾條麻甩佬去左打波=__='
無計喇/_\'
我地呢啲人吾打波點過[[情人節]]啊.。唉!
打到十一點。
去左樓下坐低吹下水。
哈哈。銘哥冧女成功/吾成功?。
四條麻甩佬。坐係度吹水過情人節/口\''
吹到一點到。各自回家。
一個難忘的情人節啊.-口-'

|
| 發表時間:2009-02-15 01:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | ... | 419 | »
|