|
|
2008 年 12 月 13 日 星期六  |
| 2008-12-13 |
分類: 唉。 |
每個禮拜六日都係好悶..
今日都吾例外= =''
12點幾訓醒..
對住部電腦了- -''
同人msn左好耐下..
應該都有成個下晝..
當然吾係狂傾- -''
傾下又隔下時間咁喇...
到左晚夜..
都總算有返d節目= =''
同fd一齊去打波..^_^..
打完返到屋企- -''
沖個涼先...
然後=_=''
又係對住部電腦...唉
吾通...真係要對住部電腦過日子= =?
唉...真係..悶到嘔泡..-0-''

|
| 發表時間:2008-12-14 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | ... | 419 | »
|