|
|
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 2008-12-08 |
分類: 唉。 |
今朝起身覺得幾凍下- -''
跟住著冬季衫個陣- -''[[第一次著]]
覺得好熱= =''凸[[我係咪有病啊]]]
換完衫褲- -''
早d落去好過...廢時撞到咁多熟人..哈
= =''冇人搭..正
行去火車站...再轉巴士- -
早會:-______-''奇蹟地忘記了...
數學:我自己調位...吾想坐果條撚樣斜後面- -''
小息:食野_囧
英文:bowtel都吾煩- -''Oral過左仲教咩啊- -''
小息:悶_______________________________
DT:冇走堂....以為死硬-0-''點知蔡sir要採排^^...入禮堂睏左...哈...正
lunch:大家樂冇肉醬意粉=___=''...去左[爺林各]]= =''吾識寫...食野..哈..串死左巨琪= =''
唉.,..都話黑仔- -''搞到肥裕比人收左部nds...內疚T^T..
中文:聽人地講野= =''
世史:囧_______冇抄到
中史:幫博博抄^_^..正
放學:唉___吾想咁早返屋企...提議去打波..^___^...有10個去....打打下...[[木恩]][[吾識打]]班茂利黎鬥波= =''比我地抄到面黃..囧....
打到6點到...?....同小文搭巴士返歸...囧.____.
究竟陳永剛會吾會反口呢- -''禮拜四變幾時呢...?!..希望吾好反口了^_^...

|
| 發表時間:2008-12-08 10:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | ... | 419 | »
|