ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


2008-12-08 分類: 唉。

今朝起身覺得幾凍下-   -''


跟住著冬季衫個陣-   -''[[第一次著]]


覺得好熱=  =''凸[[我係咪有病啊]]]


換完衫褲-   -''


早d落去好過...廢時撞到咁多熟人..哈


=  =''冇人搭..正


行去火車站...再轉巴士-  -


早會:-______-''奇蹟地忘記了...


數學:我自己調位...吾想坐果條撚樣斜後面-   -''


小息:食野_囧


英文:bowtel都吾煩-   -''Oral過左仲教咩啊-  -''


小息:悶_______________________________


DT:冇走堂....以為死硬-0-''點知蔡sir要採排^^...入禮堂睏左...哈...正


lunch:大家樂冇肉醬意粉=___=''...去左[爺林各]]=   =''吾識寫...食野..哈..串死左巨琪=  =''

                唉.,..都話黑仔-   -''搞到肥裕比人收左部nds...內疚T^T..


中文:聽人地講野=   =''


世史:囧_______冇抄到


中史:幫博博抄^_^..正


放學:唉___吾想咁早返屋企...提議去打波..^___^...有10個去....打打下...[[木恩]][[吾識打]]班茂利黎鬥波=  =''比我地抄到面黃..囧....

             打到6點到...?....同小文搭巴士返歸...囧.____.



究竟陳永剛會吾會反口呢-   -''禮拜四變幾時呢...?!..希望吾好反口了^_^...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 
發表時間:2008-12-08 10:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]